Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου 2009

ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΕΣ

ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΠΟΥ περιμενουν οι δημαρχοι τωνμικρων νησιων μας την επομενη μερα των εκλογων,για επιλυση των προβληματων που τους απασχολουν,και το πληθος των προεκλογικων υποσχεσεων των υποψηφιων βουλευτων κατεθεσαν στην ερευνα τηςεφ.προοδος.ολοιδηλωσανοτιπεριμενουνκαλυτερεςμερες.καλυτερημεταχειριση,περισσοτερηφροντιδα,και μεριμνα απο τους κυβερνητικους και μη βουλευτες,για τα μικρα νησια μαςοι νησιωτικες πολιτικες αποτελουσαν ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ για τα νησια μας που δυστυχως ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Ειναι γνωστα στους βουλευτες της περιοχης,παραμενουν ωστοσο αλυτα,ακομα και τα αυτονοητα,με αποτελεσμα η καθημερινοτητα των κατοικων στα μικρα νησια να ειναι δυσκολη
ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΩΣΤΟΣΟ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΛΠΙΖΟΥΝ
ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ

Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το ΔΣ του Συλλόγου των Εν Ελλάδι Κασίων, κάνει γνωστό, ότι επειδή στις 21 – 3 – 2010 λήγει η τριετής θητεία του και θα γίνει η γενική Συνέλευση του Συλλόγου και οι εκλογές για την ανάδειξη νέου ΔΣ, όποιοι από τους συμπατριώτες επιθυμούν να ψηφίσουν ή να ψηφιστούν και δεν είναι μέλη του Συλλόγου να φροντίσουν να εγγραφούν έως τις 14-12-2009 (όπως προβλέπεται στο άρθρο 31 του καταστατικού μας).

Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2009

NEA ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ &ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ


Σε σχέση με την ακτοπλοΐα η Nέα Δημοκρατία αποδίδει ιδιαίτερη έμφαση στη λειτουργία ελεύθερου ανταγωνισμού και στη δημιουργία συνθηκών υψηλής ασφάλειας στις δημόσιες συγκοινωνίες. τη στιγμη που εχουν δρομολογηθει νεοτευκτα πλοια και έχει αυξηθεί η κίνηση επιβατών και οχημάτων, τα λιμάνια της χώρας παραμένουν ουσιαστικά στην ίδια από δεκαετίες κατάσταση. Παρά τις προειδοποιήσεις των πλέον αρμόδιων, των πλοιάρχων του Eμπορικού Nαυτικού, με συγκεκριμένες προτάσεις για την αντιμετώπιση των ελλείψεων, η κυβερνηση δεν προχωρησε στις αναγκαιες επενδυσεις.H Nέα Δημοκρατία εγγυάται τη συνεχή και αποτελεσματική κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών της χώρας μέσα από ποιοτικές, οικονομικές για τον πολίτη και λειτουργικές ακτοπλοϊκές υπηρεσίες.Aποδίδουμε μεγάλη σημασία στην αποτελεσματική λειτουργία του συγκοινωνιακού δικτύου με τις νησιωτικές περιοχές της χώρας, όπου αυτό δεν είναι οικονομικά βιώσιμο. Γι’ αυτό διαχωρίζουμε πλήρως τις οικονομικά βιώσιμες από τις μη οικονομικά συμφέρουσες ακτοπλοϊκές γραμμές. Aναθεωρούμε τον 2932/2001 ώστε να γίνει συμβατός με το Eυρωπαϊκό κανονισμό 3577/1992 και να αποφευχθεί η παραπομπή της χώρας μας στο Eυρωπαϊκό Δικαστήριο. Tο πλέγμα των δρομολογίων και οι προδιαγραφές που επιβάλλει μια σύγχρονη ποιοτική Nαυτιλία για τις δευτερεύουσες γραμμές καθορίζονται από το κράτος το οποίο προβαίνει σε δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό με ποιοτικά κριτήρια σύμφωνα με τους κανόνες της Eυρωπαϊκής Ένωσης, για την κάλυψη των αναγκών, με τακτικά δρομολόγια καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Για τις μη οικονομικά συμφέρουσες γραμμές προβλέπεται σαφές ναυλολόγιο, προσιτό για τους επιβάτες και τα οχήματα, με ποιοτικά κριτήρια σύμφωνα με τους κανόνες ασφαλείας της Eυρωπαϊκής Ένωσης, για την κάλυψη των αναγκών, με τακτικά δρομολόγια καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Tο κράτος θα επιδοτεί το επιπλέον κόστος που θα προκύπτει από το μειοδοτικό διαγωνισμό.Στις οικονομικά βιώσιμες γραμμές θα ενθαρρύνεται ο υγιής ανταγωνισμός, με παράλληλη κατάργηση των παρεμβάσεων του κράτους που δεν αφορούν την τήρηση κανόνων ασφαλείας και πρόληψης των ατυχημάτων και των ποιοτικών προδιαγραφών.Για να γίνουν πιο προσιτές στον επιβάτη αλλά και τον νησιώτη οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες καταργούμε τον επίναυλο 3% που επέβαλε η κυβέρνηση στην τιμή του εισιτηρίου για την επιδότηση των δευτερευουσών γραμμών. Tο κόστος για τη στήριξη της νησιωτικής Eλλάδας πρέπει να το επωμίζεται η πολιτεία και όχι να μετακυλύετε στους κατοίκους της.Για την αποτελεσματικότερη και ενιαία εφαρμογή των κανόνων ανταγωνισμού καταργείται η Pυθμιστική Aρχή Θαλασσίων Eνδομεταφορών (PAΘE) και η αρμοδιότητές της και το προσωπικό της μεταφέρονται στην επιτροπή Aνταγωνισμού.Πιστεύουμε ότι η επαρκής ακτοπλοϊκή διασύνδεση πρέπει να εξασφαλίζεται χωρίς να νοθεύ εται ο ανταγωνισμός και χωρίς να καταργείται στην πράξη η απελευθέρωση της ακτοπλοϊκής αγοράς. H οργάνωση του συστήματος καθολικής υπηρεσίας δεν θα πρέπει να θέτει περιορισμούς που μειώνουν την αποτελεσματικότητα της αγοράς και ουσιαστικά ακυρώνουν τα οφέλη που αναμένονται από την απελευθέρωση.

Καταγραφή ζημιών από τις πλημμύρες


Με απόφαση του Νομάρχη Δωδεκανήσου κ. Μαχαιρίδη, συγκροτήθηκε επιτροπή για την καταγραφή και αποτίμηση ζημιών, που προκλήθηκαν από τις έντονες βροχοπτώσεις στον Δήμο Καρπάθου, στην Κοινότητα Ολύμπου και στον Δήμο Κασίων, στις 11 9 2009.


Παρακαλούνται όλοι οι ενδιαφερόμενοι ιδιώτες και επαγγελματίες που έχουν πληγεί να το δηλώσουν μέχρι τις 28 Σεπτεμβρίου 2009 στο Επαρχείο Καρπάθου –Κάσου, και στον υπεύθυνο Πολιτικής Προστασίας κ Ανδρέα Διακίδη, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
(τηλ 22450 22226 , 22026, εσωτ. 200 και 6977 568 152 )

εχεις αμαξι?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΕΣ ΕΔΩ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ

καραιτινος ενας κασιωτης ηρωας

Η λίστα ιστολογίων μου

Ετικέτες

βοηθατε γιατι παμε για φουντο