Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012

http://www.youtube.cohttp://www.youtube.com/user/TheWeatherChannel?v=yXMU2qwCVagm/user/TheWeatherChannel?v=yXMU2qwCVag
http://www.youtube.com/user/TheWeatherChannel?v=yXMU2qwCVag

Κυριακή, 28 Οκτωβρίου 2012

ΕΠΟ: Καλές εμφανίσεις στα Κύπελλα, αλλά μόνο η Κάσος προκρίθηκε



ΝΤΙΝΟΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. Εβδομάδα κυπέλλου η περασμένη καθώς οι ομάδες συμμετείχαν στα Κύπελλα της Πολιτείας της Νέας Υόρκης. Η Κάσος σε ένα απίστευτο σε εξέλιξη παιχνίδι κατάφερε να προκριθεί στην επόμενη φάση του Κυπέλλου και έγινε η μόνη ομάδα της ΕΠΟ Αμερικής που προκρίθηκε καθώς οι υπόλοιπες ομάδες της Λίγκας δεν τα κατάφεραν. Η Δόξα και η Λέρος πηγη ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΗΡΥΞ Η.Π.Α

Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012


ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 
ΝΟΜΟΣ  ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ 
Δ Η Μ Ο Σ   Κ Α Σ Ο Υ 

Ταχ. Δ/νση : Κάσος 858 00 
Πληροφορίες : Δ. Εμμ .Ερωτόκριτος 
Τηλέφωνο : 22450- 41277.  Τelefax : 22450-41442

 Κάσος 24/10/2012    Αριθ. Πρωτ. : 3161 

ΠΡΟΣ: Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών,
                Μεταφορών και Δικτύων κ. Κωστή Χατζηδάκη 
ΚΟΙΝ.: 1) Αναπληρωτή Υπουργό Μεταφορών κ. Σταύρο Καλογιάννη 
                 2) Βουλευτές Δωδεκανήσου 
                 3) Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Μαχαιρίδης Ι. 
                 4) Γ. Γραμμ. Αποκεντρωμένης Διοικ. Αιγαίου κα. Καλογήρου Χριστιάνα 
                 5) Υ.Π.Α 
                 6) Διοίκηση OLYMPIC AIR 
                 7) Διοίκηση AEGEAN 
                 8) M.M.E. 
 
ΘΕΜΑ: Αεροπορική συγκοινωνία νήσου Κάσου
Κύριε Υπουργέ, 

Με αφορμή την ανακοίνωση των χειμερινών δρομολογίων της OLYMPIC AIR, όπως 
κάθε φορά τέτοια εποχή τα τελευταία χρόνια, είμαστε υποχρεωμένοι να σας τονίσουμε το 
πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι του νησιού μας, τόσο από τις τιμές των 
εισιτηρίων όσο και από τα δρομολόγια. 
Πιο συγκεκριμένα, να αναφέρουμε ότι η Κάσος εξυπηρετείται μόνο από το 
επιδοτούμενο δρομολόγιο Ρόδος-Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία και επιστροφή. Η τιμή των 
εισιτηρίων κυμαίνεται από 40 ευρώ Κάσος-Κάρπαθος (διάρκεια πτήσης 3 λεπτά) έως 54 
ευρώ Κάσος-Ρόδος και 57 ευρώ Κάσος-Σητεία. Το ελάχιστο κόστος όμως για κάποιον 
κάτοικο που ταξιδεύει από ή προς την Αθήνα είναι 135 ευρώ! 
Πέραν όμως από τις εξωφρενικές τιμές των εισιτηρίων, το σημαντικότερο πρόβλημα 
παρουσιάζεται στο ότι δεν υπάρχει ανταπόκριση πτήσης από την Αθήνα . Δηλαδή κάποιος 
συμπατριώτης μας που επιθυμεί να μεταβεί στην Κάσο από την Αθήνα θα πρέπει να 
διανυκτερεύσει είτε στην Ρόδο ή στην Κάρπαθο ή στην Σητεία και την επόμενη μέρα να 
φθάσει στην Κάσο, με ότι αυτό συνεπάγεται. 
Αναλογιστείτε λοιπόν, κύριε Υπουργέ, την ταλαιπωρία και τις επιπρόσθετες 
δαπάνες των κατοίκων της ακριτικής Κάσου. 
Κάθε χρόνο, κύριε Υπουργέ, αντιμετωπίζουμε το ίδιο πρόβλημα χωρίς να υπάρχει λύση, 
και επειδή φέτος λόγω και της οικονομικής κατάστασης το πρόβλημα έχει οξυνθεί ζητάμε 
την άμεση αλλαγή της ώρας αναχώρησης των πτήσεων για Κάσο σε μεταγενέστερη των 
αντίστοιχων αφίξεων των πρωινών πτήσεων από Αθήνα. 

Με τιμή 

Ο Δήμαρχος Κάσου 
Δημήτριος Εμμ. Ερωτόκριτο

Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012


Κάσος: Υπό κατάληψη το δημαρχείο από μαθητές και γονείς για την έλλειψη καθηγητών
Δημοσιεύθηκε στις 23 Οκτωβρίου, 2012
Υπο κατάληψη είναι το δημαρχείο της Κάσου απο γονείς και μαθητές που διαμαρτύρονται για την έλλειψη καθηγητών. Να σημειωθεί οτι στο λύκειο του νησιού υπηρετεί ένας μόνο φιλόλογος. Χθες οι μαθητές είχαν προχωρήσει σε κατάληψη των σχολείων τους και σήμερα εκαναν κατάληψη στο δημαρχείο και δεν επιτρέπουν σε κανένα να μπει μέσα.
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Λ.Τ. ΚΑΣΟΥ: "Είμαστε ένα μικρό σχολείο του Ν.Α. Αιγαίου, στο ακριτικό νησί της Κάσου. Επί σειρά ετών, παλεύουμε με τα προβλήματα μας, την κακή κτιριακή υποδομή, την ελλιπή οικονομική στήριξη και την στελέχωση με εκπαιδευτικούς, η οποία κάθε χρόνο γίνεται καθυστερημένα και ποτέ δεν καλύπτει όλες τις προβλεπόμενες θέσεις.
Φέτος, το πρόβλημα της στελέχωσης ξεπέρασε κάθε όρια. Βρισκόμαστε στο τέλος Οκτωβρίου, και από τους τέσσερις φιλόλογους που έπρεπε να διδάσκουν στο σχολείο μας, έχει προσληφθεί μόνο μία αναπληρώτρια - καθηγήτρια, μετά από δική της επιλογή…
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι μαθητές της 3ης τάξης, που θα δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις, να μην διδάσκονται Λατινικά, Νεοελληνική Γλώσσα, ΑΟΘ και ΑΟΔΕ, αλλά και οι μαθητές των υπολοίπων τάξεων να μην διδάσκονται τα περισσότερα φιλολογικά μαθήματα. Συγκεντρωτικά, από τα σχολεία του νησιού φέτος, δεν έχουν διοριστεί τρεις φιλόλογοι, ένας οικονομολόγος και ένας καθηγητής αγγλικών, με άμεση συνέπεια στο Δημοτικό σχολείο να μην διδάσκονται Αγγλικά.

Με δεδομένη την φετινή «πολιτική» διορισμών μονίμων και αναπληρωτών καθηγητών, προδικάζεται μια απαράδεκτη εξέλιξη και για την επόμενη χρονιά, με παντελή έλλειψη φιλολόγων και μαθηματικών δεν θα υπάρχει ούτε φιλόλογος ούτε μαθηματικός στο γυμνάσιο. Στα παραπάνω αναφερόμενα, εάν αναλογιστεί κανείς την κακή κατάσταση των οικονομικών του γυμνασίου μας, σε συνδυασμό με την επιεικώς μέτρια κτιριακή υποδομή, τα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν, για τη στοιχειώδη καθημερινή λειτουργία του σχολείου, ξεπερνούν κατά πολύ τις δυνατότητές μας για την επίλυσή τους. Σε καμία όμως περίπτωση, τόσο οι καθηγητές, όσο και οι γονείς των μαθητών δεν θα σταματήσουμε να αγωνιούμε και να αγωνιζόμαστε για τη μόρφωση των παιδιών μας.
Το γεγονός ότι η Ελληνική Πολιτεία έμπρακτα «γυρνάει την πλάτη» στην μόρφωση των παιδιών των ακριτών, επιλέγοντας να δίνει χρήματα στους ¨δανειστές¨, δεν μας πτοεί, αλλά αντίθετα μας συσπειρώνει να διεκδικούμε το αυτονόητο δικαίωμά μας, για ίσες ευκαιρίες μόρφωσης για τα παιδιά μας, σε ασφαλή κτίρια, με το προβλεπόμενο εκπαιδευτικό προσωπικό.
Η Δ/τρια του Γυμνασίου – Λυκείου Κάσου
Η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου
Η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου και Λ.Τ Κάσου
Ο Πρόεδρος του 15 μελούς Μαθητών Γυμνασίου και Λ.Τ Κάσου

Φωτο απο kasosnews
Πηγή: verena.gr 

Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012

 
Προς:

.Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (υπόψη Υπουργού)

. Βουλευτές Δωδεκανήσου (κ. Υψηλάντη, Κόνσολας, Γάκης, Κρεμαστινός, Ιατρίδου)

. Περιφέρεια Ν. Αιγαίου

. Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου

. Μ.Μ.Ε . – Δήμος Κάσου

Είμαστε ένα μικρό σχολείο του Ν.Α. Αιγαίου, στο ακριτικό νησί της Κάσου. Επί σειρά ετών, παλεύουμε με τα προβλήματα μας, την κακή κτιριακή υποδομή, την ελλιπή οικονομική στήριξη και την στελέχωση με εκπαιδευτικούς, η οποία κάθε χρόνο γίνεται καθυστερημένα και ποτέ δεν καλύπτει όλες τις προβλεπόμενες θέσεις.

Φέτος, το πρόβλημα της στελέχωσης ξεπέρασε κάθε όρια. Βρισκόμαστε στο τέλος Οκτωβρίου, και από τους τέσσερις φιλόλογους που έπρεπε να διδάσκουν στο σχολείο μας, έχει προσληφθεί μόνο μία αναπληρώτρια – καθηγήτρια, μετά από δική της επιλογή…

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι μαθητές της 3ης τάξης, που θα δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις, να μην διδάσκονται Λατινικά, Νεοελληνική Γλώσσα, ΑΟΘ και ΑΟΔΕ, αλλά και οι μαθητές των υπολοίπων τάξεων να μην διδάσκονται τα περισσότερα φιλολογικά μαθήματα.

Συγκεντρωτικά, από τα σχολεία του νησιού φέτος, δεν έχουν διοριστεί τρεις φιλόλογοι, ένας οικονομολόγος και ένας καθηγητής αγγλικών, με άμεση συνέπεια στο Δημοτικό σχολείο να μην διδάσκονται Αγγλικά.

Με δεδομένη την φετινή «πολιτική» διορισμών μονίμων και αναπληρωτών καθηγητών, προδικάζεται μια απαράδεκτη εξέλιξη και για την επόμενη χρονιά, με παντελή έλλειψη φιλολόγων και μαθηματικών δεν θα υπάρχει ούτε φιλόλογος ούτε μαθηματικός στο γυμνάσιο.

Στα παραπάνω αναφερόμενα, εάν αναλογιστεί κανείς την κακή κατάσταση των οικονομικών του γυμνασίου μας, σε συνδυασμό με την επιεικώς μέτρια κτιριακή υποδομή, τα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν, για τη στοιχειώδη καθημερινή λειτουργία του σχολείου, ξεπερνούν κατά πολύ τις δυνατότητές μας για την επίλυσή τους. Σε καμία όμως περίπτωση, τόσο οι καθηγητές, όσο και οι γονείς των μαθητών δεν θα σταματήσουμε να αγωνιούμε και να αγωνιζόμαστε για τη μόρφωση των παιδιών μας. Το γεγονός ότι η Ελληνική Πολιτεία έμπρακτα «γυρνάει την πλάτη» στην μόρφωση των παιδιών των ακριτών, επιλέγοντας να δίνει χρήματα στους ¨δανειστές¨, δεν μας πτοεί, αλλά αντίθετα μας συσπειρώνει να διεκδικούμε το αυτονόητο δικαίωμά μας, για ίσες ευκαιρίες μόρφωσης για τα παιδιά μας, σε ασφαλή κτίρια, με το προβλεπόμενο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Η Δ/ντρια του Γυμνασίου – Λυκείου Κάσου
Η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου
Η Πρόεδρος του συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων Γυμνασίου
Ο Πρόεδρος του 15 μελούς Μαθητών Γυμνασίου και Λ.Τ. Κάσου

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ  ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΑΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ
ΑΘΗΝΩΝ – ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Υψηλάντου 143-145, 18535 ΠΕΙΡΑΙΑΣ  Κιν: 6972-264011,  http://www.omospondia12.com/ Email:yianfrag@otenet.gr


(Απο)σύνδεση νησιών της Δωδεκανήσου

 

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

      Κάθε χρόνο, δυο φορές, μια περί τα τέλη Οκτώβρη και μια περί τα τέλη Μάρτη, είμαστε αναγκασμένοι να μαζέψουμε όλα τα κακώς προγραμματισμένα που αφορούν στη σύνδεση των νησιών μας, τόσο την ακτοπλοϊκή, όσο και την αεροπορική και να προσπαθούμε απεγνωσμένα να προκαλέσουμε τη μερική έστω διόρθωση αυτών. Πιστοί λοιπόν σε αυτό το άχαρο «ραντεβού», σας παραθέτουμε όσα προβλήματα καταγράψαμε μέχρι σήμερα, που αφορούν χρονικά, στη χειμερινή, δηλαδή στη δυσκολότερη, από κάθε άποψη, περίοδο, για τα νησιά μας.

      Πρώτα, αναφερόμαστε στα σοβαρότατα προβλήματα της αεροπορικής σύνδεσης.
 
         Το διαχρονικό, σοβαρότατο και άλυτο πρόβλημα της αεροπορικής σύνδεσης είναι το υψηλό κόστος των εισιτηρίων, το οποίο σημειωτέον, ΕΠΙΔΟΤΕΙΤΑΙ! Το εύλογο ερώτημά μας είναι, εάν δεν επιδοτείτο το εισιτήριο, πόσο θα πλήρωνε ένας επιβάτης για να πάει στη Κάλυμνο, στην Αστυπάλαια, στο Καστελλόριζο ή στην Κάσο;

        Εξ ίσου σημαντικό  πρόβλημα είναι η ανταπόκριση των πτήσεων  ΑΘΗΝΑ – ΡΟΔΟΣ – (ΚΑΡΠΑΘΟΣ, ΚΑΣΟΣ, ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ) που κάθε χρόνο είναι «λειψή», με παραλλαγές !  Για του λόγου το αληθές, μπορεί κανείς να ανατρέξει στην αντίστοιχη περσινή επιστολή διαμαρτυρίας, επιλέγοντας στην φετινή επιστολή να περιοριστούμε στα νέα «κακώς κείμενα». Συγκεκριμένα, φέτος, το πρόβλημα «υπεραπλουστεύτηκε», αφού καμία  εταιρεία (Ολυμπιακή – ΑΕGEAN) δεν έχει προγραμματίσει  πτήση για Ρόδο πριν από την 09.00, οπότε δεν υπάρχει δυνατότητα συνδυασμού για επιβάτη της πτήσης 034,  με προορισμό Κάρπαθο και Κάσο. Επιπρόσθετα,  η πτήση Ρόδου – Καστελλορίζου εκτελείται την
 12.50, ενώ έχει χιλιοκαταγραφεί, ότι κατά τις μεσημβρινές ώρες, υπάρχουν συχνά αέρια ρεύματα στην περιοχή του Καστελλορίζου, που καθιστούν την αεροπορική σύνδεση απαγορευτική!

          Τα προβλήματα δυστυχώς της ακτοπλοϊκής σύνδεσης, δεν μας κουράζουν, να τα καταγράψουμε, αφού παραμένουν σταθερά, διαχρονικά και καθοριστικά για την όποια μοίρα της ζωής των κατοίκων των νησιών μας. Ενδεικτικά, αναφέρουμε – επαναλαμβάνουμε:

         α. Τα ατελείωτα «σήριαλ» των διαγωνισμών για τις άγονες γραμμές, σε συνδυασμό με τις εμφανιζόμενες οικονομικές ζημιές των ακτοπλοϊκών εταιρειών και τις ανεκπλήρωτες υποχρεώσεις της Πολιτείας προς τις εν λόγω εταιρείες.
         
         β. Την υποχρέωση της Πολιτείας για καθιέρωση συνθηκών ίσης μεταχείρισης και ίσων ευκαιριών,  μεταξύ των πολιτών, όπως προβλέπουν οι αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

                Με την ευθύνη λοιπόν της εκπροσώπησης του μεγαλύτερου μέρους της Δωδεκανησιακής παροικίας στην Αττική, η Ομοσπονδία μας καλεί τους αρμόδιους Υπουργούς να αναλάβουν τις αναλογούσες ενέργειες, κατά περίπτωση.

Πειραιάς, 22 Οκτωβρίου  2012

Το Διοικητικό Συμβούλιο
                                                                                                    

ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
-       Ο Υπουργός Ανάπτυξης  κ΄ Υποδομών  κ. Κωστής Χατζηδάκης
-       Ο  Υπουργός Ναυτιλίας κ΄ Αιγαίου κ. Κώστας Μουσουρούλης.
-       Η  Υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη.
-       οι βουλευτές του Νομού
-       Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας
-       Ολυμπιακή
-       AEGEAN

ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
-          ο Περιφερειάρχης Ν. Αιγαίου και τα  μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου
-          οι Δήμαρχοι των Νησιών
-          τα  Διοικητικά Συμβούλια των Παροικιακών Φορέων Αττικής
      -    ΜΜΕ

Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012


Η αναζωογόνηση εγκαταλελειμμένων χωριών της υπαίθρου, ένα όνειρο ζωής για την Χριστιάνα Γαρδικιώτη

Print

Η αναζωογόνηση εγκαταλελειμμένων χωριών της υπαίθρου,ένα όνειρο ζωής για την Χριστιάνα Γαρδικιώτη
Η Χριστιάνα Γαρδικιώτη ασχολήθηκε επαγγελματικά με πολλά και διαφορετικά πράγματα στη ζωή της. Έκανε πολλές ανατροπές αποδεικνύοντας ότι η ζωή δεν είναι μία ρουτίνα, ένα μονότονο μονοπάτι αλλά αντιθέτως ένα σταυροδρόμι που ανάλογα με την απόφαση που παίρνουμε κάθε φορά μπορεί να μάς οδηγήσει σε συναρπαστικές εμπειρίες και συνεργασίες ή ακόμα και σε αδιέξοδα από τα οποία όμως παίρνουμε τα "ακριβότερα  και ουσιαστικότερα" μαθήματα ζωής.
Σε ηλικία 18 χρονών κάνει την πρώτη ανατροπή στη ζωή της φεύγοντας από την Ελλάδα και πηγαίνοντας στον Καναδά όπου έζησε για μεγάλο χρονικό διάστημα.Εκεί σπούδασε στο Κολλέγιο Τεχνών με αντικείμενο το ΘΕΑΤΡΟ και την Παιδαγωγική Ακαδημία του Πανεπιστημίου του Saskatchewan. Στην αρχή διορίσθηκε σαν δασκάλα Γαλλικών στο Αγγλικό Δημόσιο Σχολείο. Στη συνέχεια έκανε περαιτέρω σπουδές στην Διοίκηση Εκπαίδευσης που της επέτρεψε να διορισθεί σαν υπεύθυνη ξένων προγραμμάτων για τις μειονότητες στα Δημόσια Σχολεία του Saskatoon. Σαν τρίτο βήμα, παρακολούθησε μαθήματα στο τμήμα Οικονομικών Σπουδών του Πανεπιστημίου και έδωσε εξετάσεις εξασκήσεως αδείας ως σύμβουλος επενδύσεων σε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες αμοιβαίων κεφαλαίων του Καναδά Investors Group Financial Services όπου έκανε 8ετή καριέρα.
     Οι επιτυχίες της την οδήγησαν να δεχτή την πρόταση της Merrill Lynch και να μεταφέρει τις επαγγελματικές της ασχολίες στο γραφείο της Merrill στην ΑΘΗΝΑ. Εκεί εργάσθηκε σαν Διεθνής Σύμβουλος Επενδύσεων και Securities Trader στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Με την αποχώρηση της Merrill Lynch από την Αθήνα εργάσθηκε σαν Trader και σύμβουλος επενδύσεων σε άλλες Ελληνικές χρηματιστηριακές εταιρείες όπως η Π&Κ Χρηματιστηριακή στην Θες/κη. Το 2002 αποφάσισε να κλείσει το κεφάλαιο Χρηματο-Οικονομικές εργασίες και να δημιουργήσει δική της επαγγελματική ενασχόληση ασχολούμενη επαγγελματικά πλέον με τα «αρτίβλαστα – sprouts» ιδρύοντας την Hamu Hellas Ltd στο Τεχνολογικό Πάρκο Θεσσαλίας.
     Σήμερα, έχοντας κάνει μια ακόμη μεγάλη ανατροπή στη ζωή της, ασχολείται με την προώθηση της επιχειρηματικότητας στον τομέα της κοινωνικής οικονομίας. Αφού έμαθε όλα τα μυστικά μιας τεχνικής που μετατρέπει ελληνικούς σπόρους σε φύτρα και στη συνέχεια σε φρέσκια βιολογική ζωοτροφή ευελπιστεί ότι σύντομα θα εγκαταστήσει την πρώτη ΠΙΛΟΤΙΚΗ μονάδα παραγωγής στην Ελλάδα μιας Αυστραλέζικης εταιρείας της οποίας έχει την ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ στα Βαλκάνια.
Όπως επισημάνει η Χριστιάνα «το μεγάλο πρόβλημα της Ελληνικής κτηνοτροφίας είναι το μικρό μέγεθος των κλήρων και το ότι δεν υπάρχουν λιβάδια για να βοσκίσουν τα κοπάδια. Η τεχνολογία λύνει το πρόβλημα αυτό παράγοντας 900 κιλά νωπής βιολογικής ζωοτροφής την ημέρα σε 43 κυβικά μέτρα και καταναλώνοντας το ένα χιλιοστό (1/1,000) της συμβατικής καλλιέργειας, απασχολώντας μόνο ένα άτομο! Η πρώτη ύλη είναι Ελληνικοί σπόροι, σιτάρι και βρώμη, που γίνονται νωπή ζωοτροφήόλο το χρόνο. Η τεχνική αυτή, η οποία είναι διαδεδομένη και χρησιμοποιείται στην Αμερική, στην Ευρώπη, στην Ιαπωνία αλλά και στην Κίνα δίνει μια άλλη διάσταση στην κτηνοτροφική παραγωγή. Την κάνει περισσότερο ελκυστική στους νέους ανθρώπους. Μπορεί κανείς να δημιουργήσει μια πολύ ωραία φάρμα με 100 ζώα, να προσλάβει προσωπικό που θα φροντίζει τα ζώα και έτσι ο «παραδοσιακός βοσκός» να γίνει επαγγελματίας, τεχνολογικά υποστηριζόμενος αγρότης και να συνδεθεί με άλλους που θα κάνουν το ίδιο, δημιουργώντας ομάδες παραγωγών ανώτατης ποιότητας προϊόντων κρέατος. Στοχεύει λοιπόν στην παραγωγή, τυποποίηση ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΠΟΠ ελληνικών προϊόντων. Δημιουργείται ένα νέο κτηνοτροφικό μοντέλο το οποίο λύνει το πρόβλημα των νησιών, της έλλειψης νερού και δίνει δουλειά σε νέους διαφόρων ειδικοτήτων: τεχνολόγους τροφίμων, μάρκετινγκ, βιολόγους, μηχανολόγους, και γενικά παιδιών που θέλουν να μείνουν στον τόπο τους να παράγουν και να συμβάλλουν ουσιαστικά στην εξωστρέφεια του τόπου τους.
     Παράλληλα με την αντιπροσωπεία η Χριστιάνα Γκαρδικιώτη έχει ένα όνειρο ζωής: την αναζωογόνηση και την οικονομική ανάπτυξη εγκαταλελειμμένων χωριών της υπαίθρου, ξεκινώντας από το δικό της τον Αγιάννη Κυνουρίας που βρίσκεται στο Δήμο Βόρειας Κυνουρίας. Η οικονομική ανάπτυξη μπορεί, όπως λέει η ίδια, «να επιτευχθεί μέσω συνεργατικών, καινοτόμων και τεχνολογικά υποστηριζόμενων επιχειρηματικών δράσεων που ενισχύουν την αποκέντρωση, την απασχόληση και την εξωστρέφειά της προωθώντας την τοπική ταυτότητα». Στο νέο μοντέλο που προτείνει «χρησιμοποιούνται τα τοπικά προϊόντα του τόπου (κάστανα, λάδι, τσάι, κτλ), δημιουργούνται μονάδες τυποποίησης των προϊόντων αυτών από εργάτες/επαγγελματίες μορφωμένους και γνώστες της νέας τεχνολογίας «κατοίκους της υπαίθρου» άρα εξ ορισμού φροντιστές του περιβάλλοντος. Παράλληλα προωθείται ένα νέο τουριστικό προϊόν: ο Διαδραστικός Πολιτισμικός Τουρισμός, όπου οι επισκέπτες (κάτοικοι των πόλεων) συμμετέχουν στις παραγωγικές διαδικασίες (μαζεύουν ελιές, αρμέγουν, ζυμώνουν ψωμί, τρυγούν και πατάνε τα σταφύλια, κτλ) αλλά και ανακαλύπτουν τον Πολιτισμό μέσω γαστρονομίας, θρσησκευτικού τουρισμού, αγροτικών σχολείων που βρίσκονταν παλιά εδώ όπως η Ακαδημία Καρυτσιώτη με προσανατολισμό την αποδοτική και βιώσιμη αγροτική παραγωγή και όχι μόνο. Με αυτόν τον τρόπο ανακαλύπτουν Αστοί, Έλληνες και Ξένοι Επισκέπτες τι σημαίνει Αρκαδική εμπειρία.
     Η Χριστιάνα Γαρδικιώτη είναι πραγματικά δοσμένη ολοκληρωτικά στο όραμα αυτό και όπως λέει χαρακτηριστικά: «το όνειρό μου δεν είναι να γίνω Ωνάσης αλλά να έχω αυτή πάντα τη θετική ενέργεια… αυτό είναι και το κέρδος μου! Όλοι μετράνε τα πάντα σε πωλήσεις, κόστη, κέρδη προ και μετά φόρων. Εγώ έχω και δικό μου ισολογισμό. Και λέω… Τι να τα κάνω τρία εκατομμύρια όταν πεθαίνω από μαρασμό; Λοιπόν έχω δέκα φράγκα και έναν τόνο χαμόγελο!»
ΠΗΓΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ
Buy cheap web hosting service where internet web hosting review will give you advices and please read tnmgroup .

Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2012

ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΑΚΙ ΜΑΣ


Τον Απρίλη του 1821 ξεσηκώνεται η Κάσος και θέτει στη διάθεση του αγώνα τη ναυτική της αρμάδα. Τα μέχρι τότε εμπορικά καράβια οπλίζονται με κανόνια κι αρχίζουν την πολεμική τους δράση. Τα κασιώτικα καράβια πλέουν προς τη Ρόδο με ξεδιπλωμένες τις επαναστατικές τους σημαίες και αρχίζουν τον κανονιοβολισμό του φρουρίου της, προκαλώντας πανικό στους Οθωμανούς του νησιού.
Την Κάσο ακολουθεί η Κάρπαθος, η Χάλκη, η Νίσυρος,  η Σύμη, η Τήλος, η Κάλυμνος, η Λέρος, η Κως, το Καστελλόριζο, η Αστυπάλαια, όλα τα Δωδεκάνησα σηκώνουν τη σημαία της λευτεριάς και διώχνουν τις τουρκικές φρουρές.
Στην Κω, στίφη φανατισμένων μουσουλμάνων ξεχύνονται στο νησί, σφάζουν, λεηλατούν και εξανδραποδίζουν. Τα νησιά φοβούνται αντίποινα. Και τότε, δυο κασιώτικα πολεμικά καράβια αναλαμβάνουν να περιπολούν νύχτα και μέρα το στενό της Ρόδου, άγρυπνοι φύλακες της Σύμης, της Χάλκης, της Τήλου και της Νισύρου.
Αλλά η κασιώτικη αρμάδα προσπαθεί να βοηθήσει και την Κρήτη, παίρνοντας τροφές, όπλα, εφόδια στο επαναστατημένο νησί και μεταφέροντας Κρητικούς πρόσφυγες στην Κάσο και την Κάρπαθο. Σ' εκείνες τις πολεμικές επιχειρήσεις θα σκοτωθεί, πολεμώντας ηρωικά, ο καπετάν Θεόδωρος Κανταριτζής, ένας από τους πιο δοξασμένους καπετάνιους της Κάσου.
Κι οι ναυτικές επιχειρήσεις των Κασιωτών γίνονται ολοένα και πιο παράτολμες. Καταστρέφουν τουρκικά πλοία μέσα στον κόλπο της Αττάλειας, επιχειρούν ριψοκίνδυνες επιδρομές στο Καστελλόριζο και ιδιαίτερα στο λιμάνι της Δαμιέττης της Αιγύπτου, με τον καπετάν Χατζη-Νικόλα Μακρή. Αιχμαλωτίζουν 36 πλοία γεμάτα τροφές, που τις μετέφεραν στη λιμοκτονούσα Κάσο, τα δε καράβια τα παρέδωσαν στην επαναστατική κυβέρνηση για να τα μετατρέψει σε πυρπολικά.
Το 1824, η αρμάδα του Μεχμέτ Αλή, μεταφέροντας χιλιάδες στρατιωτών, ανεβαίνει στο Αιγαίο. Οι Κασιώτες αντιλαμβάνονται ότι θα είναι ο πρώτος της στόχος, αλλά δεν πτοούνται. Οχυρώνουν το νησί σε όλα τα σημεία μιας πιθανής απόβασης των Τουρκοαιγυπτίων και εξοπλίζουν όλους, όσοι μπορούν να κρατήσουν όπλα, υπερήφανοι και αποφασισμένοι για τον έσχατο αγώνα και την αναπόφευκτη υπέρτατη θυσία. Η Κρήτη ήδη είχε πέσει και η επανάστασή της είχε καταπνιγεί στο αίμα.
Αρχές Μαϊου του 1824 κι ο εχθρικός στόλος ζώνει την Κάσο. Οι Τούρκοι προσπαθούν να βγουν και το ηρωικό νησί απαντά με τα κανόνια του.
Μα πόσο θα μπορέσει να αντέξει; Γράφουν στην κυβέρνηση και ζητούν απεγνωσμένα βοήθεια, περιγράφοντας την τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Είναι η περίοδος του εμφύλιου σπαραγμού στην ηπειρωτική Ελλάδα, το δάνειο δεν έρχεται, οι ιδιωτικοί πόροι είναι πενιχροί και δεν επαρκούν ούτε για τις δικές τους ανάγκες. Η Κάσος θα μείνει μόνη.
Η εχθρική αρμάδα αφού ανασυντάχθηκε, ενισχυμένη από 35 ακόμα πλοία, αρχίζει την ασφυκτική της πολιορκία, από τη θάλασσα, με επικεφαλής τον Χουσεϊν μπέη. Είναι 27 Μαϊου του 1824, ημέρα Σάββατο. Η ώρα της θυσίας πλησιάζει.
Ακολουθούν φονικές μάχες και οι Τουρκοαιγύπτιοι αποβιβάζουν 200 άνδρες σε ερημική τοποθεσία του νησιού για να κυκλώσουν τους ηρωικούς μαχητές. Ο ίδιος ο Χουσεϊν βγήκε στη ξηρά με 2.000 στρατό.
Οι Κασιώτες πολεμιστές, με τους αρχηγούς τους, Ιωάννη Γρηγοριάδη κα Μάρκο Μαλλιαράκη, μετά από σφοδρή και άνιση μάχη, με πολλούς νεκρούς, υποχωρούν στα βουνά αφήνοντας τα χωριά στα χέρια των εχθρών. Οι Τουρκοαιγύπτιοι ρίχτηκαν στη σφαγή, την αρπαγή, τη λεηλασία και σε κάθε είδους κτηνωδία. 2.000 γυναικόπαιδα εξανδραποδίστηκαν και μεταφέρθηκαν για να πουληθούν στα σκλαβοπάζαρα της Ανατολής και της Αφρικής.
Ο καπετάν Μάρκος Μαλλιαράκης, που, με λίγους πολεμιστές, αντιστάθηκαν σθεναρά στα βουνά απέναντι σε 2.000 αιμοχαρείς τουρκοαιγύπτιους, πιάστηκε ζωντανός και οδηγήθηκε μπροστά στον πασά. Κατάφερε να λυθεί και να σκοτώσει τρεις Τούρκους. Μέχρι που χίμηξαν όλοι οι άλλοι πάνω του και με τις σπάθες τους τον κομμάτιασαν. Έτσι πέθανε ο Μάρκος, έτσι πατήθηκε η Κάσος. Η καταστροφή της θα συγκλονίσει την Ελλάδα.
Η κασιώτικη δημοτική μούσα θα τραγουδήσει εκείνο το χαλασμό, με το τραγούδι:
Μαύρο πουλάκι κάθεται στης Κάσου τ' αγριοβούνι, βγάλλει φωνίτσα θλιερή και μαύρο μοιρολόι. Μάνα, κλαμός και βουγκητός εις το νησί της Κάσου! Η μάνα κλαίει το παιδί και το παιδί τη μάνα κι ο αερφός την αερφή κι άουρος τηκ καλήτ του. Μπας και πανούκλα πλάκωσε, μπας και σεισμός εϊνη; Μηδέ πανούκλα πλάκωσε, μητέ σεισμός εϊνη, Χουσεϊν πασιάς επλάκωσεν από την Αλεξάντρα. Γίνονται στίβες τα κορμιά, τα αίματα ποτάμια. Σφάζουν τους γέρους και τις γριές κι όλα τα παλικάρια τις κοπελιές και τα μωρά στη φλότα τους μπαρκάρουν σκλάβους να τους πουλήσουσι στης Μπαρμπαριάς τα μέρη. Και μια απ' τις σκλάβες ήλεγε με θλιερή φωνίτσα. Χίλια κι αν κάμεις, Χουσεϊν, χίλια κι αν μας πουλήσεις, εμείς του Τούρκου το σπαθί 'εθ θα το φοηθούμε για θα μας κόψεις ούλους μας, για λευτεριά θα 'ούμε.
Την κατάληψη της Κάσου ακολούθησε η κατάληψη της Καρπάθου, της Χάλκης, της Σύμης και των άλλων επαναστατημένων νησιών.
Τα πράγματα προχωρούν με γοργό ρυθμό. Ο αιγυπτιακός στόλος από 245 πλοία σε τρεις μοίρες, ξεκίνησε από την Αίγυπτο και φθάνει στην Ελλάδα. Η πρώτη μοίρα φθάνει στη Ρόδο, λίγο μετά και οι άλλες δύο, με τον Ιμπραήμ. Πολλά ξένα μεταγωγικά που συμμετέχουν έχουν διάφορες ευρωπαϊκές σημαίες. Η Ρόδος και η Μάκρη, απέναντι, είναι τα κέντρα όπου συγκεντρώνονται.
Πολλά θλιβερά επεισόδια διηγούνται για την έξοδο των πληρωμάτων στην πόλη. Οι κάτοικοι, κυρίως οι γυναίκες, κλείνονταν στα σπίτια, για να αποφύγουν τους βανδαλισμούς. Είναι οι λεγόμενοι «γαλουντζήδες» που μεθούσαν κι άρχιζαν τις βιαιότητες στις συνοικίες έως τα Τριάντα. Σκότωσαν τον πλοίαρχο Μάκρα με τρεις ναύτες και διαρπάσαν το καράβι του στο Μανδράκι.
Ο ελληνικός στόλος θα εκδικηθεί για την Κάσο και τα Ψαρά, που κι αυτά είχαν το ίδιο φρικτό τέλος, όταν, στις 29 Αυγούστου του 1824,  στον μικρασιατικό κόλπο του Γέροντα, απέναντι από την Κάλυμνο, θα δώσει τη μεγαλύτερη ναυμαχία της Επανάστασης.  Ο ναύαρχος Μιαούλης, παρά την αριθμητική υπεροχή του εχθρού, θα κάψει τα πλοία τους και θα πετύχει πρωτοφανή νίκη, προκαλώντας παραλήρημα χαράς στο λαό της Καλύμνου που υποδέχθηκε τους δοξασμένους ναυμάχους, όταν τα καράβια αγκυροβόλησαν, μετά τη ναυμαχία, στο νησί τους.
 

Σάββατο, 6 Οκτωβρίου 2012

ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ της ΚΑΣΟΥ

Έως και 22 περιφερειακά αεροδρόμια ελπίζουν οι αρμοδιοι να δοθούν με συμβάσεις παραχώρησης σε ιδιώτες. μετά απο διεθνή διαγωνισμό που θα προκηρυχθεί έως το τέλος του χρόνου ,στόχος οι υποψήφιοι επενδύτες  να έχουν επιλεγεί μέχρι το τέλος του 2013...
εκτιμάται οτι θα  παραχωρηθούν σε ιδιώτες  13 έως 22 αεροδρόμια, δηλαδή όσα εμφανίζουν αυξημένη επιβατική κίνηση από το σύνολο των 37 περιφερειακών αερολιμένων της χώρας, συμπεριλαμβανομένων και των έντεκα αεροδρόμιων μεικτής χρήσης (πολιτικά και στρατιωτικά). Τα υπόλοιπα θα παραμείνουν στη δικαιοδοσία του Δημοσίου.

Το επενδυτικό ενδιαφέρον  μάλλον θα επικεντρωθεί κυρίως στα αεροδρόμια που συγκεντρώνουν επιβατική κίνηση άνω των 250.000 επιβατών ετησίως και δευτερευόντως σε εκείνα με ετήσια κίνηση τουλάχιστον 75.000 επιβατών. από τα 37 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας το 2011 διακινήθηκαν 19,3 εκατ. επιβάτες, αριθμός που αντιστοιχεί στο 50% της συνολικής αεροπορικής επιβατικής κίνησης στην Ελλάδα, ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης,διευκρινησε οτι η ιδιοκτησία των αεροδρομίων θα παραμείνει στο Δημόσιο, που θα συνεχίσει να ασκεί την εποπτεία και τον έλεγχό τους.
Η παραχώρηση θα γίνει για τουλάχιστον 30-35 χρόνια, με τη μέθοδο της ομαδοποίησης των αερολιμένων με βασικό κριτήριο το γεωγραφικό.και το ιδιο μέγεθος
θα καθοριστούν αρχικό εφάπαξ και ετήσιες πληρωμές αναλόγως των κερδών, ενώ οι παραχωρησιούχοι θα αναλάβουν και τις επενδύσεις σε υποδομές στα αεροδρόμια που αναμένεται να κυμανθούν μεταξύ 200 και 220 εκατομμυρίων ευρώ για την επόμενη τριετία.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ, συμπατριώτη μας Ι. Εμίρη, τα τέλη θα είναι ανταγωνιστικά και προκειμένου να διασφαλίζεται ότι δεν θα υπάρξουν υψηλές χρεώσεις θα εφαρμοστεί η μέθοδος dual-till, βάσει της οποίας θα καθοριστεί ένα συγκεκριμένο περιθώριο κέρδους .Τα αεροδρόμια που δεν θα προσελκύσουν επενδυτές θα παραμείνουν στο Δημόσιο και θα συσταθεί Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Αεροδρομίων.
εκτός παιχνιδιού θα μείνουν μάλλον τα αεροδρόμια της Σητεία  της Ικαρίας, της Πάρου, της Λέρου, της Μήλου, των Κυθήρων, της Νάξου, της Καλύμνου, της Αστυπάλαια  της Σύρου, του Καστελόριζου,  της Σκύρου και του νησιού μας Των οποίων η επιβατική κίνηση δεν αναμένεται να ξεπεράσει τους 300.000 επιβάτες για το 2013.
άντε τώρα περιμένουμε να δούμε πότε θα συσταθεί αυτή η ανώνυμη εταιρεία διαχείρισης που θα μας παραδώσει το νεο κτίριο που εχει καταντήσει ΑΝΕΚΔΟΤΟ με τα εκάστοτε εγκαίνια του /εάν βέβαια τώρα οι μελετητές πίστευαν οτι με την ακρίβεια των εισιτηρίων στα περιφερειακά αυτα αεροδρόμια θα ήταν δυνατόν να υπάρξει αυξανομένη επιβατική κίνηση ΜΑΛΛΟΝ ΕΔΩ ΙΣΧΎΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΤΟ ΑΥΤΟΙ ΠΕΤΟΎΝ ΣΤΑ ΣΥΝΕΦΑ υγ,
   ας ελπίσομε οτι ο πατριώτης μας θα βοηθήσει κάπως την υπόθεση                                            ΝΤΙΝΟΣ ΦΟΥΝΤΗΣ οκτωμβριος 2012

Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012


Του Γιάννη Βαρουφάκη.
Ο Γιάννης Βαρουφάκης.Προ ημερών, το Reuters έπιασε λαυράκι. Σε ιδιαίτερα προσεκτικό δημοσίευμά του. που πήρε μεγάλη έκταση παγκοσμίως. ανέδειξε κάποιες «συναλλαγές» μεταξύ τριών ελληνικών τραπεζών η οποία, αν το δημοσίευμα αληθεύει, τεκμηριώνει την ποινική δίωξη γνωστών τραπεζιτών της χώρας. Κι αν όχι την ποινική τους δίωξη, απαιτεί από την κυβέρνηση, το EFSF, την ΕΚΤ και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τραπεζών (European Banking Authority), κατ' ελάχιστον, την παύση του ΔΣ της Τράπεζας Πειραιώς και την δρομολόγηση διαδικασίας εξυγείανσής της.
Ανάλογες κινήσεις θα έπρεπε να ξεκινήσουν για τον τραπεζικό όμιλλο Marfin Popular Bank για κινήσεις της Marfin Egnatia Bank της οποίας αποτελεί μετεξέλιξη. Κι όμως : αντί για αυτά, ένα τεράστιο πέπλο σιωπής... ξετυλίγεται και σκεπάζει την υπόθεση, με πρώτους υφαντές του τους δημοσιογράφους των «έγκυρων» εντύπων και sites οι οποίοι, κατά τα άλλα, συνεχώς καταγγέλλουν το κράτος και την ελληνική κοινωνία για ανοχή στην διαφθορά.
Ποια είναι η πέτρα του σκανδάλου, σύμφωνα με την αναφορά του Reuters; Όπως γνωρίζουμε, οι ελληνικές τράπεζες πάσχουν, από τότε που ξέσπασε η κρίση, από έλλειψη κεφαλαίων. Σύμφωνα με τις επιταγές τόσο της ΕΒΑ όσο και της τρόϊκα, οι ελληνικές τράπεζες έπρεπε να καταβάλουν προσπάθεια εξεύρεσης κεφαλαίων. Αρχικά, ιδιωτικών και, εφόσον δεν τα έβρισκαν, δημοσίων (μέσω της επανακεφαλαιοποίησης που προσφέρει η ελληνική κυβέρνηση δανειζόμενη, δυστυχώς, η ίδια από το EFSF). Οι τραπεζίτες τρέμουν τα κεφάλαια του EFSF καθώς αυτά δίνονται με αντάλλαγμα μετοχών, κάτι που μειώνει το δικό τους ποσοστό ιδιοκτησίας των τραπεζών, θέτοντας σε κίνδυνο της εξουσία τους εντός των ΔΣ των τραπεζών (και όλα τα «καλούδια» που αυτή τους εξασφαλίζει). Για αυτό, εύλογα, προτιμούν τα ιδιωτικά κεφάλαια, ιδίως φίλα προς αυτούς προσκείμενων επιχειρηματιών. Έλα όμως που τέτοια κεφάλαια στον καιρό της κρίσης δεν υπάρχουν; Τότε, τι νομίζετε ότι σκαρφίζονται οι καλοί τραπεζίτες;
Σύμφωνα με το άρθρο του Reuters, σε γενικές γραμμές, συνέβη το εξής καταπληκτικό: Την εποχή που η Τράπεζα Πειραιώς, υπό τον κ. Σάλλα, σχεδίαζε την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της τράπεζας (σύμφωνα με τις υποδείξεις της Ευρώπης και της τρόικα), ο κ. Σάλλας δημιούργησε τρεις off shore εταιρείες στην Κύπρο (μαζί με τα δύο του τέκνα). Αυτές οι εταιρείες, δανείστηκαν από τον τραπεζικό όμιλο Marfin Egnatia Bank (που ελέγχει ο κ. Βγενόπουλος) γύρω στα 113 εκατομμύρια ευρώ με τα οποία χρήματα αγοράστηκαν μετοχές της Τράπεζας Πειραιώς (στο πλαίσιο της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου που ο ίδιος ο κ. Σάλλας αποφάσισε).
Αξιοσημείωτα είναι τα εξής:. Η Marfin Egnatia Bank από την οποία δανείστηκαν οι off shore του κ. Σάλλα έπασχε η ίδια από τεράστια έλλειψη τόσο ρευστότητας όσο και κεφαλαίων. Το ότι δάνεισε ένα τέτοιο τεράστιο ποσό σε έναν άλλον «ζορισμένο» τραπεζίτη με στόχο την αγορά μετοχών των οποίων η αξία βρισκόταν σε πορεία ραγδαίας απαξίωσης (και χωρίς κανένα εχέγγυο πέραν των ίδιων των μετοχών) ελέγχεται ως είτε επιχειρηματικά ανόητη κίνηση είτε ως «περίεργη» κίνηση.
Όταν αποφασίζεται η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, σύμφωνα με την διεθνή πρακτική και νομοθεσία, οι αποφασίζοντες αυτή την αύξηση (τα μέλη του ΔΣ) απαγορεύεται δια ροπάλου να συναλλάσσονται στις εν λόγω μετοχές. Όταν το κάνουν ελέγχονται από την δικαιοσύνη για insider trading (συναλλαγές υπό το καθεστώς εσωτερικής πληροφόρησης). Αναρωτιέμαι αν η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς θα ενδιαφερθεί να ρίξει μια ματιά στο συγκεκριμένο «ζητηματάκι».
Η σύναψη αυτών των δανείων από τις off shore της οικογένειας Σάλλα, καθώς και η αγορά των μετοχών της Πειραιώς από αυτές, κρατήθηκε μυστική. Αν και αφορούσε ποσοστό των μετοχών της τράπεζας άνω του 5% που, σύμφωνα με την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, έπρεπε να δηλωθεί δημοσίως, η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς φέρεται να δέχθηκε το επιχείρημα του κ. Σάλλα ότι το ποσοστό αυτό δεν καλύφθηκε καθώς ένα μέρος των μετοχών ανήκουν στα... παιδιά του.
Σύμφωνα με το άρθρο του Reuters, ο κ. Σάλλας έχει ξαναδανειστεί από άλλη πτωχευμένη τράπεζα με στόχο την αγορά μετοχών της τράπεζάς «του». Ποια τράπεζα; Την Proton του κ. Λαυρεντιάδη από την οποία φέρεται να δανείστηκε 70 εκατομμύρια πριν τις ζημίες από την πτώχευση της Proton αναλάβει ο έλληνας φορολογούμενος.Αν τα παραπάνω, που καταγγέλλει το Reuters, αληθεύουν, έχουμε στα χέρια μας ένα σκάνδαλο αξιώσεων. Ένα σκάνδαλο που (α) παραπέμει σε insider trading, (β) εγείρει ζητήματα που αφορούν τον έλληνα φορολογούμενο (ο οποίος καλείται να πληρώσει τα σπασμένα της Proton) και (γ) αφορά επισταμένη προσπάθεια εξαπάτησης των ευρωπαϊκών αρχών επιτήρησης του ελληνικού τραπεζικού συστήματος.Δεν είναι δική μου δουλειά να αποφασίσω την αθωότητα ή την ενοχή του οιουδήποτε. Θα ήθελα να πιστεύω ότι η ελληνική κυβέρνηση, η ελληνική δικαιοσύνη και η ίδια η τρόικα θα επιληφθούν. Προς το παρόν, σιγή ιχθύος.
Από την μεριά μου, σημειώνω την απάντηση του κ. Σάλλα στο άρθρο του Reuters. Όπως αναφέρει η Καθημερινή, «ο κ. Σάλλας, ο οποίος έχει καταθέσει αγωγή κατά του ειδησεογραφικού πρακτορείου για προηγούμενο δημοσίευμά του, διεκδικώντας αποζημίωση ύψους 50 εκατ. ευρώ, έκανε λόγο για άλλο επεισόδιο, αυτή τη φορά από ομάδα συνεργατών του Reuters, στην προσπάθεια «υπονόμευσης, εκβιασμών και κατασυκοφάντησης», που έχει αντιμετωπίσει η Τράπεζα Πειραιώς στην πορεία ανάπτυξής της. Η υπονόμευση, κατέληξε, «δεν μας αποσπά από το κύριο καθήκον μας, που είναι η ασφάλεια και η πρόοδος του ελληνικού τραπεζικού συστήματος, η οποία με τη σειρά της είναι προοπτική αναπόσπαστη με την προσπάθεια που καταβάλλουμε όλοι για την έξοδο της χώρας από την κρίση». Με άλλα λόγια, αγαπητοί αναγνώστες, άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...
Συμπέρασμα. Στην εποχή της Πτωχοτραπεζοκρατίας (*), τέτοιου είδους τερτίπια είναι, δυστυχώς, αναμενόμενα. Όμως, σε μια χώρα που υποτίθεται ότι δίνει αγώνα επιβίωσης, και όπου η ανάκτηση της αξιοπιστίας απέναντι στην Ευρώπη έχει αναχθεί σε εθνικό στόχο, το Πέπλο της Σιωπής που έχει περιβάλει αυτό το «συμβάν» είναι ενδεικτικό της Απόλυτης Υποκρισίας της καθεστηκυίας τάξης της χώρας τούτης.Από την μία έχουμε κυβέρνηση, η οποία δήθεν κόπτεται για την αξιοπιστία μας στα μάτια της Ευρώπης, αλλά που δεν κάνει τίποτα όταν οι τραπεζίτες μας αποκαλύπτονται από τον έγκυρο διεθνή τύπο να συνομωτούν με σκοπό την παραβίαση των αρχών και κανόνων της επιτήρησής τους.
Από την άλλη, η δικαιοσύνη η οποία ούτε καν έχει πάρει χαμπάρι τι συμβαίνει.Τέλος, και τρομακτικότερο, οι καλοί δημοσιογράφοι των «έγκυρων» εντύπων, δημοσιογραφικών οργανισμών, sites κλπ. οι οποίοι καθημερινά γράφουν χιλιάδες λέξεις καταδικάζοντας την διαφθορά των «μικρομεσαίων» και απαιτώντας να μπει βαθειά το νυστέρι στο κόκκαλο, παραμένουν βουβοί μπροστά σε ένα τέτοιο «συμβάν», σε μια τέτοια καταγγελία του Reuters. Είναι χαρακτηριστικό ότι αν μπείτε στην ιστοσελίδα του πάλαι ποτέ έγκυρου «Βήματος» και βάλετε «Σάλλας» στην σελίδα αναζήτησης δεν θα βρείτε την παραμικρή αναφορά σε αυτό το θέμα. Ούτε μία λέξη. Η άλλη παραδοσιακά έγκυρη εφημερίδα μας, η «Καθημερινή», αναφέρεται μεν στο θέμα αλλά με τον ανώδυνο τίτλο «Νέα αντιπαράθεση Reuters με τον επικεφαλής της Πειραιώς».
Κλείνω με ένα μήνυμα προς φίλους δημοσιογράφους που στα υπόλοιπα κείμενά τους ξεσπαθώνουν εναντίον της διαφθοράς και της «ακινησίας» του ελληνικού κράτους : Όσο παραμένετε βουβοί απέναντι σε μια τέτοια υπόθεση, η αξία του λόγου σας τείνει στο μηδέν.
(*) Bankruptocracy - Πτωχο-Τραπεζοκρατία (Από το «Λεξιλόγιον Κρίσης»). Δικός μου όρος για το νέο πολιτικό-οικονομικό καθεστώς που μας προέκυψε, παγκοσμίως, μετά την Κρίση του 2008. Σε αυτό το νέου τύπου καθεστώς την μέγιστη εξουσία δεν ασκούν ούτε οι επιτυχημένοι καπιταλιστές ούτε καν οι εισοδηματίες (για τους εργαζόμενους ούτε λόγος βέβαια). Την ασκούν οι πτωχευμένες τράπεζες ελέω των φορολογούμενων των οποίων τους φόρους οι πολιτικοί χρησιμοποιούν για να στηρίζουν το νέο αυτό καθεστώς, ως εντολοδόχοι των πτωχευμένων τραπεζών, επιβάλλοντας παράλληλα αυστηρή λιτότητα στους... φορολογούμενους.
Βασική αρχή του νέου καθεστώτος η εξής απλή : Τα χρέη των πολιτών και των κρατών στις τράπεζες είναι ιερά και αδιαπραγμάτευτα. Παράλληλα, οι ζημίες των τραπεζών πρέπει αυτόματα, και χωρίς πολλές κουβέντες, να καλύπτονται είτε από τα κράτη είτε από τις Κεντρικές Τράπεζες χωρίς την επιβολή του παραμικρού Μνημονίου στους ιδιοκτήτες των, ουσιαστικά, πτωχευμένων τραπεζών. Ενώ τα υπό πτώχευση κράτη (π.χ. Ελλάδα και Ιρλανδία) πρέπει να διασύρονται και να υποβάλλονται σε ασφυκτική λιτότητα για να δανείζονται ώστε να μην πτωχεύσουν, στον Καιρό της Πτωχο-Τραπεζοκρατίας οι τράπεζες δικαιούνται την παροχή άπειρης ρευστότητας χωρίς κανέναν περιορισμό, όρο ή απαίτηση εκ μέρους των κρατών ή των Κεντρικών Τραπεζών που τις κρατούν ζωντανές.

εχεις αμαξι?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΕΣ ΕΔΩ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ

καραιτινος ενας κασιωτης ηρωας

Η λίστα ιστολογίων μου

Ετικέτες

βοηθατε γιατι παμε για φουντο