Συνολικές προβολές σελίδας

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΧΟΛΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΧΟΛΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009

2009

Εύχομαι σε όλους τους αναγνώστες και μη αυτού του blog Καλή Χρονία,με υγεία,αγάπη,ειρήνη,λιγότερες ίντριγκες και μπερδέματα!!!
Εύχομαι αυτή η χρονιά να είναι για όλους λαμπρή και με πολλές επιτυχίες σε όλους τους τομείς!!!
Υ.Γ. Καλό θα ήταν για οτιδήποτε σας ενοχλεί σχετικά με τα άρθρα μου να μου αφήνετε ένα σχόλιο εδώ και όχι να παραποιείτε πράγματα και καταστάσεις!

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Για την τουριστική ανάπτυξη της Επαρχίας Καρπάθου – Κάσου αποφασίστηκε να συγκληθεί με πρωτοβουλία του Επαρχείου σύσκεψη με όλους τους επαγγελματικούς φορείς της Καρπάθου σε συνεργασία και με την ακτοπλοϊκή εταιρία G.A Ferries ώστε να προσφερθούν ελκυστικά πακέτα τουριστικών προσφορών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.διαβασαμε στην
ανάρτηση από το μπλοκ ΝΈΑ ΚΆΣΟΣ,αναρωτιόμαστε την ΚΑΣΟ ποιος επαγγελματικός
φορέας θα την αντιπροσώπευσή?ΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΈΣ ΤΙ ΜΈΣ?

ΠΌΣΕΣ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΏΡΕΣ ΘΑ ΚΆΝΕΙ ΤΟ ΤΑΞΕΊΔΙ.μήπως πρέπει να γίνει σύσκεψη και με την ΔΕΗ?Ξεχάσαμε της διακοπές ρεύματος?

Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ





Μας εξέπληξε η προσέλευση του πλήθους των αθλητών,που δήλωσαν συμμέτοχη στους πρώτους αγώνες beach βόλεϊ που κατά πλήρη ομολογία μονοπώλησε τα αθλητικά δρώμενα
του νησιού ως προς το μέγεθος της συμμέτοχης ,88 άτομα 44 ομάδες αποδεικνύει περίτρανα
ότι Η ιδέα του ΝΙΚΌΛΑ ΕΜΜ. ΜΑΣΤΡΟΠΑΥΛΟΥ είχε πλήρη επιτυχία,το γήπεδο στην
παραλία τής Αμμουας είναι ιδανικό,καιρός είναι και ο Δήμος,και οι σύλλογοι Αθήνας,Ρόδου,Αμερικής,και επαγγελματίες Κασιώτες ανα τον πλανήτη να έλθουν κοντύτερα σε αυτές της εκδηλώσεις με τις χορηγίες τους,πιστεύομε ότι το νησί μας έχει ακριβώς την δυνατότητα για τέτοια event
η Κάσος διαθέτει και στελεχιακό δυναμικό,και τους κατάλληλους ανθρώπους σε όλη την αθλητική βαθμίδα,δηλαδή γυμναστές,προπονητές,φυσικοθεραπευτές,κριτές,οργανωτές,αθλητικούς συντάκτες
ει ναι καιρός όσοι ασχολείστε με τα κοινα να τους ανακαλύψετε,

Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2008

Κασιωτων συναισθηματα ΟΚΤΩΜΒΡΙΟΣ 2008



Αγαπητη μου εξαερφη Εροουλα.
Δεν ηχαμε ποσωση στην χρουση φυλακη της αθηνας,και να παλι τα μαντατα τα παπορια της
ΛΑΝΕ εδεσα στο Περαια γιατι το πρωσοπικο κανει απεργεια,ευτυχως που προλαβαμε το ουλτιμο ταξειδι,η θαλασσα ηταν κολα,ασε που για αλλη μια βολα τινγκαραμε εμεις οι Κασιωτες το ψειγιο του παποριου με συτακες,τυρια,ελαικες,ροικιο,ψαρια,αρνια.
Σκευγομε πολες βολες αν και οι αλλοι κανου το ιδιο,η μηπως θελομε η πατριδα μας
να ειανι παντα μαζι μας οπου και αν ζιουμε στην οικουμενη?
Αλλα εν ειες τι επαθαση στην Αμερικα παει λενε Τραπεζες εφαληρα,κλαιω τον κακομοιρο
τον εξαερφο μας το Χαδιωτη που συναε ο χρουσουζης τα δολαρια,που δεν ηκουε να επενδυση στην Κασο (σαμπως θα πληρωνε?ας ειναι καλα οι επιδοτησεις)αλλα εκαμνε οτι
και αλλοι πατριωτες, με το βιβλιαριο στη κολοζεπη ρωτουσε καθημερινα το Νικητα ποσο
ανεβηκε το δολαριο,βλεπεις στην Αμερικα τους ειχαν κανει μπρεινουοσ μου ειπε ο εγγονος μου,εκει μονο ηταν ολα σιγουρα,τωρα και εκει ακουμε κρατηκοποιησεις.
Απελπηστικα εξαερφησα οταν τον οια τον κακομοιρο ψες που περασε απο το σπιτι να
παρει το μελι που του επεψες,να κλαιει σαν μωρο παιι ο σπαγγοραμενος,εδω παραπονιεται ουλο το καλοκαιρι οτι τον πονει ο κουκουας του αλα ε σημωνει στο διατρο
να μη ξοδευση και τωρα που χανει παραες αγγελοσιασθη πριν την ωρα του ο παλαρος,
λες και πηρε κανεις μαζι του λεφτα,απο ολους τους μακαριτες ?εν ειες τι εγηνε εφετει στο αρβανιτοχωρι να πεθανου τοσοι,θεος συγχωρεσετους. ολοι οι Κασιωτες γραμματιζουμενοι
μιλου,αλλα για το ελενιτι που εχου σκεπασμενα τα σπιδια δεν μιλα κανεις,και λενε ουλοι
οτι ειναι βασικη αιτια του εξορκισμενου. εψες το βρα(δ)υ περασμενη η ωρα ολοσκουτουφλα σκοταδι απισο οταν επηρε στο τηλεφωνο η Μαγγαφουλα να μου πει οτι τελειωσε και το αλευρι στους φουρνους ακους κατασταση,πρετεντερει νομιζεις?ο υπουργος τους ακτοπλοους αυτοι ολο θελου,αχ καημενηΚΑΣΟΣ ΜΟΥ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΕΛΑΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΘΑ ΑΡΜΕΝΙΖΗΣεξαερφησα σε αφηνω εν ημπορω αλλο να στενοχωριουμε,κλαιω οταν νεφαινει Ο ΑΝΤΙΠΕΡΑΤΟΣ,κλαιω οταν ξεμπαρκαιρω,κλαιω οταν βλεπω πλακοστρωσεις Καρυστου.
κλαιω οταν βλεπω σπιδια πλουσιων κατελυματα,κλαιω οταν ακουω αλλεντι,κλαιω οταν
ακουω τις γρες και τους ερους για την διακοπη του προγραμματος βοηθεια στο σπιτι,κλαιω
οταν θορω εκκλησιαστικες επιτροπες να καν αναπαλαιωσειςΜΥΚΟΝΟΚΩΛΟΝΑΚΙΟΤΙΚΕΣ,κλαιω για την ξενομανια,Κλαιω οταν ακουω για ποσο υποψηφιους δημαρχουςκλαιω οταν φευγω,και ομως,καθε
μερα η παντερημη σκεψη μου ειναι εκει στο ΦΡΥ,στοΑΡΒΑΝΙΤΟΧΩΡΙ,στο Πολι,στην.Παναγια
στα στενα της Α ΜΑΡΙΝΑΣ,
Υ.Γ Α ΝΑ ΟΥΜΕ ΘΑ ΕΛΘΕΙ ΤΟ ΠΑΠΟΡΙ ?ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΓΙΩΡΓΗΣ Ο ΕΦΤΑΡΜΟΣ
σε φιλω η εξαερφη σου Ζαπελια

Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

ΟΙ ΠΡΟΑΤΙΝΕΣ ΤΣΕ ΟΙ ΣΥΝΤΕΚΝΟΙ


ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΕΞΑΕΡΦΗ ΕΡΟΟΥΛΑ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΜΠΡΗ,ΣΤΗ ΚΑΣΟ,ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ
ΠΑΘΑΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ,ΕΙΔΕΣ ΤΙΑ ΠΑΘΑΜΕ ΝΑΥΤΙΚΟ ΝΗΣΙ ΝΑ ΜΗΝ
ΕΧΟΜΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΓΑΖΟΛΙΝΟ ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥ, Ε??
ΑΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΠΙΝΕΤΕ ΜΟΥ ΠΟΣΤΑΘΗΚΕ ΑΚΟΥ ΟΙ ΠΑΛΑΡΟΙ
ΟΙ ΑΧΡΟΝΙΣΤΟΙ, ΕΟΡΤΑΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΠΡΟΑΤΩΝ,ΟΙ ΕΥΛΟΓΙΜΕΝΟΙ ΞΕΡΟΥ ΜΑΘΕΣ ΠΟΣΟ ΑΠΕΧΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ?
ΕΓΩ ΑΠΟΥ ΛΕΣ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΑΓΟΡΑΖΩ ΑΠΟ ΚΡΗΤΙΚΟ,ΟΥΤΕ ΖΑΡΖΑΒΑΤΙΚΑ,ΜΗΤΕ ΠΛΑΚΑΚΙΑ,ΜΑΡΜΑΡΑ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΚΡΗΤΙΚΟ,ΑΦΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΞΑΕΡΦΟ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟ ,ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΟΔΡΑΔΙΑΖΕΤΑΙ,ΜΕΣΑ ΣΤΟ
ΣΚΥΛΑ ,ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΑΤΙΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΑΡΟΙ ΤΑ ΠΑΔΙΑ ΤΙΣ ΦΑΚΗΣ,ΜΑΣ ΕΥΧΡΙΣΤΟΥΝ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟΥΣ
ΣΑΜΠΟΤΑΡΩ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΘΑ ΓΑΛΗΝΕΨΗ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΠΑΠΟΥ ΜΟΥ,ΠΟΥ
ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΣ ΤΟΤΕ ΤΟ 1821 ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΤΥΧΟΥΣ ΚΑΣΙΩΤΕΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΑΝ
ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ,ΟΥΤΕ ΛΥΡΑΡΗ ΚΡΗΤΙΚΟ,ΝΑ ΚΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ
ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ . ΣΕ ΦΙΛΩ Η ΕΞΑΕΡΦΗΣΑ ΣΟΥ ΖΑΠΕΛΙΑ

εχεις αμαξι?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΕΣ ΕΔΩ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ

καραιτινος ενας κασιωτης ηρωας

Η λίστα ιστολογίων μου



Ετικέτες

βοηθατε γιατι παμε για φουντο

Powered By Blogger