Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

ΕΝΩΣΗ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ


Α
ιώνες περιμέναμε, πατρίδα να σε δούμε,
κι από τη Μαύρη τη σκλαβιά να ελευθερωθούμε.
Ελλάδα μάνα μας γλυκιά, γνώρισε τα παιδιά σου,

με δάκρια σε δέχονται τα δώδεκα νησιά σου.
Σφίξε μας μάνα σφίξε μας μέσα στην αγκαλιά σου,

δεν είμαστε πια ορφανά, γιατί είμαστε κοντά σου.
Ζήτω αθάνατη Ελλάς πατρίδα δοξασμένη,

φωνάζουμε από χαρά μαζί σου ενωμένοι.
Ελλάδα μάνα ποθητή που είσαι αιωνία,

συ τα νησιά μας έσωσες από την τυραννία!

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ 2013




ME κάθε επισημότητα εορτάσθηκε στο νησί μας η επέτειος της ενσωμάτωσης ,μετά την δοξολογία,έγινε παρέλαση της νεολαίας του νησιού και ακολούθησαν καταθέσεις στεφάνων στο μνημείο των πεσόντων .οι κάτοικοι της Κάσου θέλουν να ει ναι αισιόδοξοι και να ατενίζουν το μέλλον με χαμόγελο ,και όχι με ανεργία,μετανάστευση,ανύπαρκτες και αστελεχοτες ΔΗΜΟΤΙΚΕς ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

MAZI ME MΠΑΚΑΛΙΑΡΟ.ΕΛΙΕΣ,ΡΕΓΓΑ και τα φαρμακα


Φάρμακα στα ράφια των σούπερ μάρκετ θέλει η τρόϊκα


Φάρμακα στα ράφια των σούπερ μάρκετ θέλει η τρόϊκα
Να πωλούνται πλέον άμεσα από σούπερ μάρκετ τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα και να αποπληρωθούν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα τα ληξιπρόθεσμα χρέη του ΕΟΠΥΥ, ώστε μέσα στο 2013 ο οργανισμός να αποκτήσει ταμειακή ρευστότητα, ζήτησε η Τρόικα από το υπουργείο Υγείας.
Κατά την σημερινή επίσκεψη των εκπροσώπων των δανειστών μας στο εν λόγω υπουργείου, ζητήθηκε, επίσης, οι εισφορές να πηγαίνουν κατευθείαν στον ΕΟΠΥΥ και όχι μέσω των ταμείων, που είναι στον Οργανισμό.
«Η μεγαλύτερη έννοια μου, δεν είναι τι λένε οι εταίροι μας, αλλά τί θέλω εγώ για τη χώρα μου», φέρεται να είπε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λυκουρέντζος σε συνεργάτη του, μετά τη συνάντηση με την Τρόικα, ενώ ο ίδιος, μιλώντας με δημοσιογράφους, είπε ότι από το προηγούμενο καλοκαίρι έχει καταγράφει θεαματική βελτίωση στους οικονομικούς δείκτες, που αφορούν την υγεία και η κατάσταση δείχνει να συνεχίζει βελτιούμενη.
Την άποψη ότι αν συνεχιστεί πιστά η εφαρμογή του προγράμματος που απορρέει από τη δανειακή σύμβαση, θα είναι χωρίς αντικείμενο η επόμενη συνάντηση της Τρόικας με τον υπουργό Υγείας, εξέφραζαν κύκλοι του υπουργείου, μετά τη σημερινή συνάντηση.
πηγη DAILY 24 NEWS

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Δημοτικό ΕΚΑΒ» στη Σίφνο για αερομεταφορά ασθενών




dimotiko-ekav-sti-sifno-gia-aerometafora-asthenon 
Τριών ετών παιδί ψηνόταν στον πυρετό. Ο γιατρός στο περιφερειακό ιατρείο της Σίφνου που το παρακολουθούσε σύστησε να μεταφερθεί επειγόντως σε νοσοκομείο. Είχε διαγνώσει αρχικά στάδια πνευμονίας. Το ΕΚΑΒ, όμως, με το οποίο επικοινώνησε, πρότεινε να διακομισθεί με πλωτό μέσο στη Σύρο. «Επτά μποφόρ, νοτιάς να λυσσομανάει. Πού θα στέλναμε το παιδί σε αυτές τις συνθήκες» λέει ο δήμαρχος του νησιού κ. Ανδρέας Μπαμπούνης. «Να γιατί χρειάζεται το plan B».

Από τις 20/2 έχει τεθεί σε ισχύ σύμβαση του Δήμου Σίφνου με ιδιωτική ασφαλιστική εταιρεία, βάσει της οποίας όλοι οι μόνιμοι κάτοικοι του νησιού (2.622) είναι ασφαλισμένοι για αιφνίδια ασθένεια, ατύχημα ή αιφνίδια έξαρση χρόνιου νοσήματος και δικαιούνται αερομεταφοράς με ελικόπτερο στην Αθήνα. «Τηλεφωνήσαμε στην εταιρεία. Σε δύο ώρες το παιδί ήταν στο Παίδων». Ηταν η επίσημη πρώτη για το «δημοτικό ΕΚΑΒ», όπως ονομάζουν στη Σίφνο το νέο ιδιωτικό σύστημα αεροδιακομιδών. Οπως αναφέρουν οι κάτοικοι, μακάρι τα πράγματα να ήταν διαφορετικά, αλλά το αίσθημα ανασφάλειας ήταν πλέον ανυπόφορο. «Δυστυχώς, το περιφερειακό μας ιατρείο, όπως και τα περισσότερα στα νησιά, υπολειτουργεί, καθώς είναι υποστελεχωμένο» εξηγεί ο κ. Μπαμπούνης. «Επιπλέον, το ΕΚΑΒ αντιμετωπίζει επίσης προβλήματα, με αποτέλεσμα να έχουμε χάσει συνανθρώπους μας λόγω μη έγκαιρης αεροδιακομιδής τους. Σαν να μην έφτανε αυτό, η κατάσταση με τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις είναι πια τραγική. Από το τέλος Οκτωβρίου έως το τέλος Μαρτίου ηΣίφνος συνδέεται με το λιμάνι του Πειραιά με μόλις τρία δρομολόγια εβδομαδιαίως. Αν αρρωστήσεις βράδυ Πέμπτης θα πρέπει να κάνεις υπομονή έως την Κυριακή για να βρεθείς σε νοσοκομείο της Αθήνας».

Οπως αναμενόταν, υπήρξαν διάφορα γραφειοκρατικά προβλήματα στην πορεία για τη σύναψη σύμβασης με ιδιωτική ασφαλιστική εταιρεία. «Ωστόσο, τα ξεπεράσαμε. Κάναμε διαγωνισμό με κλειστούς φακέλους και συνάψαμε συμφωνία με τον μειοδότη. Η ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας των μόνιμων κατοίκων του νησιού μας είναι πάνω από όλα». Η σύμβαση έχει κόστος 19.500 ευρώ για τον δήμο για ένα έτος και είναι συμπληρωματική του ΕΚΑΒ (το ιδιωτικό ελικόπτερο έρχεται όταν δεν μπορεί να ανταποκριθεί ο δημόσιος φορέας). Αν το πρόβλημα εκδηλωθεί μέρα, οι μόνιμοι κάτοικοι δικαιούνται αερομεταφοράς με ελικόπτερο στην Αθήνα, ενώ αν εκδηλωθεί νύχτα, το περιστατικό θα πρέπει πρώτα να μεταφερθεί σε Πάρο ή Σύρο και κατόπιν με υγειονομικό αεροπλάνο στην Αθήνα. Η συγκεκριμένη παροχή υγείας χορηγείται χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση για τους κατοίκους. Ο δήμος δρομολογεί επίσης τη μετατροπή σκάφους σε υγειονομικό πλωτό μέσο που να αναλαμβάνει τη διακομιδή ασθενών στα κοντινά νησιά.

Σε άλλα νησιά

Σε ανάλογες λύσεις έχουν καταφύγει και άλλα νησιά. Ο Δήμος Τήνου ασφάλισε τους 10.000 μόνιμους κατοίκους του σε ιδιωτική ασφαλιστική εταιρεία έναντι 40.000 ευρώ τον χρόνο, ενώ σύντομα θα τεθεί σε ισχύ και η σύμβαση του Δήμου Ανδρου (8.500 κάτοικοι έναντι 40.000 ευρώ τον χρόνο) με ανάλογη εταιρεία. Να πάρουν την υγεία στα χέρια τους σκέφτονται και άλλα νησιά, όπως η Κίμωλος, η Σέριφος, η Κάσος, η Πάτμος, η Κάρπαθος

Στο πλαίσιο του «Καλλικράτη» από 1/1/13 όλοι οι δήμοι μπορούν να λειτουργούν ως επιχειρηματικές μορφές συνάπτοντας συμβάσεις με ιδιώτες.

Πηγή: cyclades24.gr

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013


Βαριά πρόστιμα για τα ανασφάλιστα οχήματα

Βαριά πρόστιμα για τα ανασφάλιστα οχήματα
Πολύ αυστηρές κυρώσεις για τους οδηγούς που έχουν ανασφάλιστα τα οχήματά τους, προβλέπει το νομοσχέδιο - «σκούπα» του υπουργείου Οικονομικών που κατατέθηκε στη Βουλή. Οι κυρώσεις μάλιστα θα επιβάλλονται ακόμα κι αν κάποιος δεν κινεί καθόλου το όχημά του.
Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου, η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε ηλεκτρονικές διασταυρώσεις, προκειμένου να εντοπιστούν όσοι οδηγούν ανασφάλιστα οχήματα. Σε περίπτωση κυκλοφορίας οχήματος που δεν έχει ασφαλιστική κάλυψη θα επιβάλλονται οι εξής κυρώσεις:
- Αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας μετά των κρατικών πινακίδων του οχήματος για δέκα (10) ημέρες με πράξη της Αστυνομικής Αρχής.
- Αν εμπλακεί σε ατύχημα προβλέπεται η επί τόπου αφαίρεση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας για 2 χρόνια και αν είναι υπότροπος η αφαίρεση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας για 3 χρόνια.
- Για την επιστροφή των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας μετά την παρέλευση των ανωτέρω περιόδων απαιτείται η προσκόμιση από τον ενδιαφερόμενο του σχετικού σήματος ασφάλισης.
- Χρηματικό πρόστιμο, το οποίο βεβαιώνεται με πράξη της Αστυνομικής Αρχής, υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου ίσο με 1.000 ευρώ για τα λεωφορεία και τα φορτηγά δημόσιας χρήσης, 500 ευρώ για τα επιβατηγά και άλλα οχήματα κάθε φύσης και 250 ευρώ για τα δίκυκλα.
πηγη daily 24 hews

τα εκατό ένσημα γίνονται πενήντα για την ασφάλιση των εργαζομένων


Τα εκατό ένσημα γίνονται πενήντα για την ασφάλιση των εργαζομένων
Στα πενήντα ένσημα μειώνεται ο αριθμός τους για να εξασφαλίσει κάποιος το δικαίωμα της ιατροφαρμακευτικής περίθλαψης, όπως προκύπτει από έγγραφο του διοικητή του ΙΚΑ. Η απόφαση θα έχει ισχύ από την 1η Μαρτίου 2013 έως την 28η Φεβρουαρίου 2014.

εχεις αμαξι?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΕΣ ΕΔΩ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ

καραιτινος ενας κασιωτης ηρωας

Η λίστα ιστολογίων μου



Ετικέτες

βοηθατε γιατι παμε για φουντο

Powered By Blogger