Σε σχέση με την ακτοπλοΐα η Nέα Δημοκρατία αποδίδει ιδιαίτερη έμφαση στη λειτουργία ελεύθερου ανταγωνισμού και στη δημιουργία συνθηκών υψηλής ασφάλειας στις δημόσιες συγκοινωνίες. τη στιγμη που εχουν δρομολογηθει νεοτευκτα πλοια και έχει αυξηθεί η κίνηση επιβατών και οχημάτων, τα λιμάνια της χώρας παραμένουν ουσιαστικά στην ίδια από δεκαετίες κατάσταση. Παρά τις προειδοποιήσεις των πλέον αρμόδιων, των πλοιάρχων του Eμπορικού Nαυτικού, με συγκεκριμένες προτάσεις για την αντιμετώπιση των ελλείψεων, η κυβερνηση δεν προχωρησε στις αναγκαιες επενδυσεις.H Nέα Δημοκρατία εγγυάται τη συνεχή και αποτελεσματική κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών της χώρας μέσα από ποιοτικές, οικονομικές για τον πολίτη και λειτουργικές ακτοπλοϊκές υπηρεσίες.Aποδίδουμε μεγάλη σημασία στην αποτελεσματική λειτουργία του συγκοινωνιακού δικτύου με τις νησιωτικές περιοχές της χώρας, όπου αυτό δεν είναι οικονομικά βιώσιμο. Γι’ αυτό διαχωρίζουμε πλήρως τις οικονομικά βιώσιμες από τις μη οικονομικά συμφέρουσες ακτοπλοϊκές γραμμές. Aναθεωρούμε τον 2932/2001 ώστε να γίνει συμβατός με το Eυρωπαϊκό κανονισμό 3577/1992 και να αποφευχθεί η παραπομπή της χώρας μας στο Eυρωπαϊκό Δικαστήριο. Tο πλέγμα των δρομολογίων και οι προδιαγραφές που επιβάλλει μια σύγχρονη ποιοτική Nαυτιλία για τις δευτερεύουσες γραμμές καθορίζονται από το κράτος το οποίο προβαίνει σε δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό με ποιοτικά κριτήρια σύμφωνα με τους κανόνες της Eυρωπαϊκής Ένωσης, για την κάλυψη των αναγκών, με τακτικά δρομολόγια καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Για τις μη οικονομικά συμφέρουσες γραμμές προβλέπεται σαφές ναυλολόγιο, προσιτό για τους επιβάτες και τα οχήματα, με ποιοτικά κριτήρια σύμφωνα με τους κανόνες ασφαλείας της Eυρωπαϊκής Ένωσης, για την κάλυψη των αναγκών, με τακτικά δρομολόγια καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Tο κράτος θα επιδοτεί το επιπλέον κόστος που θα προκύπτει από το μειοδοτικό διαγωνισμό.Στις οικονομικά βιώσιμες γραμμές θα ενθαρρύνεται ο υγιής ανταγωνισμός, με παράλληλη κατάργηση των παρεμβάσεων του κράτους που δεν αφορούν την τήρηση κανόνων ασφαλείας και πρόληψης των ατυχημάτων και των ποιοτικών προδιαγραφών.Για να γίνουν πιο προσιτές στον επιβάτη αλλά και τον νησιώτη οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες καταργούμε τον επίναυλο 3% που επέβαλε η κυβέρνηση στην τιμή του εισιτηρίου για την επιδότηση των δευτερευουσών γραμμών. Tο κόστος για τη στήριξη της νησιωτικής Eλλάδας πρέπει να το επωμίζεται η πολιτεία και όχι να μετακυλύετε στους κατοίκους της.Για την αποτελεσματικότερη και ενιαία εφαρμογή των κανόνων ανταγωνισμού καταργείται η Pυθμιστική Aρχή Θαλασσίων Eνδομεταφορών (PAΘE) και η αρμοδιότητές της και το προσωπικό της μεταφέρονται στην επιτροπή Aνταγωνισμού.Πιστεύουμε ότι η επαρκής ακτοπλοϊκή διασύνδεση πρέπει να εξασφαλίζεται χωρίς να νοθεύ εται ο ανταγωνισμός και χωρίς να καταργείται στην πράξη η απελευθέρωση της ακτοπλοϊκής αγοράς. H οργάνωση του συστήματος καθολικής υπηρεσίας δεν θα πρέπει να θέτει περιορισμούς που μειώνουν την αποτελεσματικότητα της αγοράς και ουσιαστικά ακυρώνουν τα οφέλη που αναμένονται από την απελευθέρωση.
Ο Θεός να βάλει το χέρι του
-
Εκατομμύρια από ευρωπαϊκά προγράμματα με κάλυψη της Ε.Ε. κατά 75%, και όταν
βάλεις κάτω τα νούμερα των "ωφελουμένων" από τα προγράμματα αυτά, βλέπεις
...
Πριν από 1 χρόνια
1 σχόλιο:
καλο μηνα στην ΚΑΣΟ
Δημοσίευση σχολίου