Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013


"Πρόεδρος σημαίνει επικεφαλής υπηρέτης." Μαχάτμα Γκάντι

Κρασί από την Κάσο



Picture
Η Κάσος δεν έχει κανένα πλήρως οργανωμένο οινοποιείο και όσο κρασί παράγεται στο νησί είναι χωρικής οινοποίησης. Παλαιότερα, επίκεντρο της αμπελοκαλλιέργειας ήταν το Αρβανιτοχώρι, που με την παραγωγή του έκανε την Κάσο αυτάρκη σε κρασί μέχρι τη δεκαετία του `30.

Τώρα, στο χωριό κρασί συνεχίζουν να κάνουν κρασί ο πρώην δήμαρχος Γιώργος Παπαγεωργίου (λευκό και ερυθρό ξηρό) και ο Νικόλας Οικονόμου. Μια ποσότητα κάνει και ο Γιάννης Ιερομόναχος στο Πόλι. Η μεγαλύτερη δραστηριότητα υπάρχει στην Αγία Μαρίνα από τους Μιχάλη Γρηγοριάδη, Γιώργο Κίκη & Μιχάλη Ασπρά, Αντώνη Παπαγεωργίου και Δημήτρη Φιλίππου.


Το παραδοσιακό και αγαπητό κρασί στην Κάσο, όπως και στα περισσότερα νησιά της Δωδεκανήσου, είναι το λιαστό ερυθρό γλυκό κυρίως από την ποικιλία φωκιανό αλλά και την ερυθρωπή ποικιλία κυπρέϊκο, που προφανώς έχει έρθει από την Κύπρο.

Υπάρχει επίσης μια ποικιλία που τη λένε σφακιωμούρικο (από τις κηλίδες που έχουν οι ράγες) και οι λευκές ποικιλίες αθήρι και μοσχάτο Αλεξανδρείας. Χαρακτηριστικό είναι ότι, όπως και στη Ρόδο, η φυλλοξήρα δεν έχει φτάσει στο νησί και τα περισσότερα αμπέλια είναι μεγάλης ηλικίας, με μερικά να ξεπερνούν τα 100 χρόνια.


Ο Μιχάλης Γρηγοριάδης, που έχει το αμπέλι του στη Φλυσκίνα (Αγία Παρασκευή) στους πρόποδες του Προφήτη Ηλία και το χώρο παραγωγής στη συνοικία Καθίστρες στην Αγία Μαρίνα, συνεχίζει την αγαπημένη ασχολία του πατέρα του και προς τιμήν του εμφιαλώνει πειραματικά περίπου 200 φιάλες κάθε χρόνο με ερυθρό γλυκό κρασί.

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΓΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΣΟΥ


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                             
ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ                                        
         ΔΗΜΟΣ ΚΑΣΟΥ      
 ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ       
Ταχ.Δ/νση   : 85800 ΚΑΣΟΣ
Πληροφορίες : Γ.  Κουριαντάκης        
Τηλέφωνα : 2245360200
Φαξ: 2245041442

Emailantidikasos@freemail.gr

Κάσος 28 Ιανουαρίου   Αρ. Πρωτ.: 277
 
  ΠΡΟΣ:  1.Υπουργό Εσωτερικών κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη
                        2.Υπουργό Εργασίας κ΄ Κοιν. Ασφαλίσεων κ. Γιάννη Βρούτση
                        3. Βουλευτές Νομού
             ΚΟΙΝ: 1. Περιφερειάρχη  Ν. Α κ. Γιάννη Μαχαιρίδη
                        3. Αντιπεριφερειάρχη Ν.Α κ. Φώτη. Χατζηδιάκo
                        4. Έντ. Περ. Συμβ. Καρπάθου-Κάσου κ. Μιχάλη Ερωτόκριτο.
                        5.ΜΜΕ
                                                    
ΘΕΜΑ: Αδυναμία λειτουργίας Δήμου Κάσου
Κύριοι Υπουργοί,
                Δυστυχώς, είμαστε υποχρεωμένοι, για πολλοστή φορά, να σας ενοχλήσουμε  αναφερόμενοι  στην τραγική κατάσταση, στην οποία έχει περιέλθει σταδιακά και μεθοδευμένα τα τελευταία περίπου δύο  χρόνια ο Δήμος Κάσου. Συγκεκριμένα, όλοι οι Δήμοι της χώρας, ήταν και είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν   όλες τις επιχειρούμενες μεταρρυθμίσεις, «Ελέω Καλλικράτη», να επιφορτίζεται με αρμοδιότητες, για τις οποίες είναι πρακτικά αδύνατον να ανταποκριθούν και το μόνο που αλλάζει είναι οι  συχνές εξαγγελίες των Υπουργείων σας, που διαβεβαιώνουν τους πολίτες ότι όλα αυτά γίνονται για το καλό τους!
        Σας έχουμε αποστείλει επανειλημμένως έγγραφα, υπομνήματα και έχουμε πραγματοποιήσει  αμέτρητες επισκέψεις τόσο σε σας, όσο και στους  προκατόχους σας και τους Γενικούς γραμματείς των Υπουργείων σας, αναφέροντας επιγραμματικά ότι:
-   Ο Δήμος Κάσου δεν έχει κανένα μόνιμο Διοικητικό υπάλληλο από τους 22 που προβλέπει  ο Ο.Ε.Υ, δεν είχε ποτέ Τεχνική ή Νομική Υπηρεσία και περιμένει επί μία τουλάχιστον τριετία «κάποια» μετάταξη, «κάποιων», από «κάπου»!
-   Το ΚΕΠ  Κάσου λειτουργούσε με τρεις υπαλλήλους το 2008 και σήμερα με έναν  και μοναδικό!
-   Ακόμη αναμένουμε, την κάλυψη οργανικής θέσης κτηνιάτρου, την μετάταξη γεωπόνου και πολλών άλλων ειδικοτήτων,  από το «πρώην» Επαρχείο,  σύμφωνα με όσα «προέβλεπε »  ο Καλλικράτης!
-   Πρόσφατα, άρχισε και η «έμμεση» τιμωρία μας, με την απόφαση για κλείσιμο της Δ.Ο.Υ. Καρπάθου
-   Επιλέγοντας μερικές από τις μηνιαίες υποχρεώσεις μας, πχ Φεβρουαρίου, σας  τις αναφέρουμε και ερωτούμε κύριοι Υπουργοί:
·  Ποιος θα συντάξει και θα στείλει το ηλεκτρονικό αρχείο αναλυτικής μισθοδοτικής κατάστασης στην ΕΑΠ;
·  Ποιος θα συντάξει και θα στείλει το ηλεκτρονικό αρχείο εξόφλησης- εκκαθάρισης δεδουλευμένων αμοιβών Ιανουαρίου στην ΕΑΠ για το Β’ δεκαπενθήμερο Ιανουαρίου (για μόνιμο προσωπικό);
·  Ποιος θα συντάξει και θα στείλει το μηνιαίο δελτίο για τα οικονομικά στοιχεία του Δήμου του Ιανουαρίου στη βάση δεδομένων «Οικονομικά στοιχεία Δήμων»;
·  Ποιος θα συντάξει και θα στείλει τον μηνιαίο απολογιστικό πίνακα υλοποίησης τουπροϋπολογισμού σε επίπεδο τετραψήφιου κωδικού αριθμού;
·  Ποιος θα συντάξει και θα στείλει τις καταστάσεις υπαλλήλων του άρθρου 90 του Ν.3584/07 στους υπαλλήλους; 
·  Ποιος θα συντάξει και θα στείλει τον μηνιαίο περιληπτικό πίνακα των εκκρεμών δεσμεύσεωναπλήρωτων υποχρεώσεων και ληξιπρόθεσμων οφειλών;
·  Ποιος θα συντάξει και θα στείλει το μηνιαίο δελτίο 2 (στοιχεία προϋπολογισμού – απολογισμού- ισολογισμού – οφειλών κ.λπ.) στο Υπ. Οικονομικών;
·  Ποιος θα συντάξει και θα στείλει τα μηνιαία οικονομικά στοιχεία Νομικών Προσώπων και Επιχειρήσεων που περιλαμβάνονται στο ΜΦΓΚ της ΕΛΣΤΑΤ στη βάση δεδομένων «Οικονομικά στοιχεία Δήμων» του ΥΠ.ΕΣ;
·  Ποιος θα συντάξει και θα στείλει τον Πίνακα Συγκεντρωτικής μηνιαίας κατάστασης αριθμού υπαλλήλων δαπανών μισθοδοσίας στο ΥΠ.ΕΣ; 
·  Ποιος θα συντάξει και θα στείλει το ηλεκτρονικό αρχείο προκαταβολής δεδουλευμένων αμοιβών στην ΕΑΠ για το Α’ δεκαπενθήμερο Φεβρουαρίου;
·  Ποιος θα καταχωρήσει τις εκτιμήσεις ως προς τα απολογιστικά στοιχεία (προσωρινός απολογισμός), σε επίπεδο τετραψήφιου κωδικού αριθμού στη βάση δεδομένων «Οικονομικά στοιχεία Δήμων» του ΥΠ.ΕΣ;
·  Ποιος θα συντάξει και θα στείλει το μηνιαίο ισοζύγιο του γενικού καθολικού της γενικής λογιστικής με τριτοβάθμιους λογαριασμούς στη βάση δεδομένων «Οικονομικά στοιχεία Δήμων» του ΥΠ.ΕΣ;
Σε όλα τα παραπάνω αναπάντητα ερωτήματα, έρχεται και  η ειρωνεία  ότι ο Δήμος Κάσου είναι από τους λιγοστούς ΟΤΑ που διαθέτουν ένα σοβαρότατο ποσό ως χρηματικό υπόλοιπο, και που του απαγορεύεται να το διαθέσει για να λειτουργεί, έστω στοιχειωδώς. 
          Κύριοι Υπουργοί,
Είμαστε σε τραγικό αδιέξοδο ίσως μοναδικό Πανελλαδικά και ζητούμε να μας απαντήσετε εάν σύμφωνα με τις επιταγές του Καλλικράτη και με την εντολοδόχο ψήφο των συμπατριωτών μας, είμαστε ¨υποχρεωμένοι – αναγκασμένοι¨ να εκτελούμε ως αιρετά όργανα διοικητικές εργασίες με ότι συνεπάγεται αυτό.
Εν κατακλείδι παρακαλώ όπως εξευρεθεί άμεσα τρόπος για την στελέχωση του Δήμου μας με τρείς  τουλάχιστον Διοικητικούς υπαλλήλους, προκειμένου να είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε στις υπό του νόμου υποχρεώσεις μας.

                                                                Με τιμή
Ο Αντιδήμαρχος  Κάσου

Γεώργιος Εμμ. Κουριαντάκης

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.. κι` όμως , ΣΥΝΤΆΧΘΗΚΕ ΤΟ 1947 !!!!




του Βλάση Γωγούση

Αρχές του 1947 η ΑΓΓΛΙΚΗ κυβέρνηση έχει ανακοινώσει στις ΗΠΑ πως
αδυνατούσε πλέον να συνεχίσει την ενίσχυση της ελληνικής κυβέρνησης
στον αγώνα της κατά της κομμουνιστικής..
επικράτησης στην Ελλάδα.

Ο Αμερικανός πρόεδρος Τρούμαν προκειμένου να έχει ιδία άποψη , στέλνει
το 1947 τον Paul A. Porter ως επικεφαλής αμερικανικής αποστολής.

Μετά από έναν περίπου μήνα, ο Porter στέλνει επιστολή προς το
Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ, γράφοντας μεταξύ των άλλων:

« Εδώ δεν υπάρχει κράτος !
Υπάρχει μόνο μία ιεραρχία πολιτικών, ο ένας χειρότερος από τον άλλον.
Μοναδική τους έννοια , η κατάκτηση της εξουσίας.
Σε ολόκληρη τη χώρα οι άνθρωποι έχουν παραλύσει από την αβεβαιότητα
και τον φόβο, οι επιχειρηματίες δεν επενδύουν, οι καταστηματάρχες δεν
αποθηκεύουν προμήθειες.

Και συνεχίζει:
Η δημόσια διοίκηση είναι υπερβολικά εκτεταμένη!!!!.
Οι χαμηλοί μισθοί προσαυξάνονται ΒΑΣΕΙ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ, (
μερικοί δημόσιοι υπάλληλοι κερδίζουν μέχρι και τέσσερις φορές
περισσότερο από τον βασικό μισθό τους!).

Η δημόσια διοίκηση δεν είναι σε θέση να προβεί ούτε στην είσπραξη
φόρων, ή την επισκευή δρόμων.

Η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει άλλη πολιτική εκτός από το να εκλιπαρεί
για ξένη βοήθεια ,απαριθμώντας θορυβωδώς τις θυσίες της Ελλάδος...
!!!!
Στόχος της είναι να χρησιμοποιήσει την ξένη βοήθεια για τη διαιώνιση
των προνομιών μιας μικρης κλικας που εχει την εδρα της στην πλατεία
Κολωνακίου !.

Υπογραφή :Paul A. Porter

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Έκτακτη χρηματοδότηση για συντήρηση δασικού οδικού δικτύου
νήσων Καρπάθου-Κάσου ζητά η κα. Καλογήρου από το Πράσινο Ταμείο.
Η Γενική Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου, κα. Χριστιάνα Καλογήρου, μετά από την πρόσφατη επίσκεψή της στην Κάρπαθο και την Κάσο , υπέβαλε αίτημα προς το ΥΠΕΚΑ για έκτακτη χρηματοδότηση ποσού 35.000 ¤ από το Πράσινο Ταμείο , για την αποκατάσταση του δασικού οδικού δικτύου των νήσων Κάρπαθου και Κάσου, το οποίο υπέστη σοβαρές ζημιές από τις τελευταίες πλημμύρες , εξαιτίας των οποίων κηρύχθηκαν τα νησιά σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης .

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΑΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ



ΚΟΠΗ ΠΙΤΤΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΜΑΣ
Σύμφωνα με προηγούμενη απόφαση, η κοπή της Πίτας της Ομοσπονδίας μας θα γίνει την Παρασκευή 1/2/2013. Θα συνδυαστεί με βραδινό γλεντι στο κέντρο «Μπαρμπαλάζαρος» (Ζησιμοπούλου 24Α, Π. Φάληρο, www.barbalazaros.gr)  ώστε να δοθεί η ευκαιρία σε συμπατριώτες και φίλους της Δωδεκανήσου να ξεφύγουν λίγο από τα σοβαρότατα και πρωτόγνωρα προβλήματα που όλοι βιώνουμε.
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
Ο φετινός εορτασμός της επετείου θα πραγματοποιηθεί το διήμερο Σάββατο 9/3 και Κυριακή 10/3. Εξετάζεται το ενδεχόμενο συνεργασίας με τον Πειραϊκό Σύνδεσμο, όπου πρόεδρος του ΔΣ είναι η συμπατριώτισσά μας κ. Μαίρη Σορώτου -Τσανάκη.
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ
Ο Πρόεδρος κ. Φραγκούλης παρέδωσε στα μέλη του ΔΣ αντίγραφα του ισχύοντος καταστατικού της Ομοσπονδίας μας καθώς και μία λίστα προτάσεων, που έχουν καταγραφεί σε παρελθούσες προσπάθειες τροποποίησης αυτού. Στόχος είναι η συγκέντρωση νέων προτάσεων από τα Σωματεία-μέλη της Ομοσπονδίας μας και η πραγματοποίηση μιας έκτακτης καταστατικής συνέλευσης μέσα στο επόμενο τρίμηνο.
ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
Ανακοινώνεται η δράση για τη συγκέντρωση φαρμάκων στην παροικία μας, σύμφωνα με σχετική απόφαση, προκειμένου να δοθούν σε οικονομικά ασθενέστερους συμπατριώτες στα νησιά μας και στην παροικία μας. Η διαλογή των φαρμάκων, η συνεννόηση με τα Κέντρα Υγείας των Νησιών μας και ο γενικότερος συντονισμός θα γίνει από τους αντιπροέδρους μας Ιατρό κ. Γιάννη Καραϊτιανό και φαρμακοποιό κ. Κατερίνα Βουρεξάκη, τα προβλήματα τους.  Στόχος μας είναι η δράση αυτή να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του Γενάρη 2013, «εκμεταλλευόμενοι» τις εορταστικές εκδηλώσεις και ιδιαίτερα τις Κοπές Βασιλόπιττας, όπου συγκεντρώνονται πολλοί συμπατριώτες.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων, πραγματοποιήθηκαν δύο συναντήσεις με θέμα την προβολή και προώθηση των Δωδεκανησιακών προϊόντων στην παροικία μας. Στις συναντήσεις, μεταξύ άλλων παραβρέθηκαν από τον «ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΑΝΕΜΟ», ο ευρωβουλευτής κ. Νίκος Χρυσόγελος, η κ Χριστίνα Ευθυμιάτου από την Νάξο και  ο κ. Ντίνος Φούντης από την Κάσο. Επίσης ο πρόεδρος της Ένωσης Χαλκιτών κ. Βαγγέλης Ηλιάδης, τα μέλη της πολιτιστικής ομάδας «ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ» κκ Ευδοκία Βουβάλη και Νίκος Παπαδόπουλος, η οικονομολόγος από το Άστρος Αρκαδίας κ. Χριστιάνα Γαρδικιώτη, καθώς και μέλη των ΔΣ Δωδεκανησιακών φορέων. Θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση στην Ιστοσελίδα μας, για το ποια προϊόντα θα μπορεί να βρίσκουν οι συμπατριώτες  στην Αθήνα και στον Πειραιά.
ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΝΕΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΟΙΚΙΑΣ ΜΑΣ
Ο Πρόεδρος κ. Φραγκούλης, σε συνέχεια της ανακοίνωσης  για την δημιουργία ποδοσφαιρικής ομάδας «ΑΟ ΚΑΣΙΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ» καλωσόρισε στο ΔΣ, τον συμπατριώτη κ. Μανώλη Κακομανώλη, ιδρυτή της ομάδας και τον προπονητή κ. Μανωλά από την Νάξο. Επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά, η βούληση της Ομοσπονδίας μας για την  με κάθε δυνατό τρόπο συνδρομή της,  στην ανάπτυξη αθλητικών δραστηριοτήτων. 

εχεις αμαξι?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΕΣ ΕΔΩ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ

καραιτινος ενας κασιωτης ηρωας

Η λίστα ιστολογίων μου



Ετικέτες

βοηθατε γιατι παμε για φουντο

Powered By Blogger