Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

O ΚΑΝΑΚΑΡΗΣ ΞΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ? ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΔΡΑΣΗ ,<< γονεις.gr>>;


Συχνές Ερωτήσεις Γονέων
1. Ποιοι είναι οι δικαιούχοι της δράσης;
Δικαιούχοι είναι οι γονείς μαθητών που φοιτούν σε μια από τις τρεις τάξεις κάθε τύπου Γυμνασίου (ημερήσια, εσπερινά, πειραματικά, μουσικά, εκκλησιαστικά), ανεξάρτητα από το αν είναι δημόσια ή ιδιωτικά. Επίσης, δικαιούχοι είναι οι γονείς μαθητών που φοιτούν σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για παιδιά με ειδικές δεξιότητες/ικανότητες, όπως Ειδικά Γυμνάσια, Τ.Ε.Ε./ΕΠΑ.Λ. Ειδικής Αγωγής ή Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.).
2. Πως θα συμμετάσχω στη δράση;
Ως δικαιούχος γονέας/κηδεμόνας θα καταθέσετε μια φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος την οποία θα παραλάβετε από το σχολείο του παιδιού σας, θα την συμπληρώσετε και θα την επιστρέψετε στο σχολείο. Στη συνέχεια, τα σχολεία αποστέλλουν δωρεάν μέσω συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών τις πρωτότυπες συμπληρωμένες φόρμες με τα στοιχεία των δικαιούχων στην ΕΔΕΤ Α.Ε.Στη συνέχεια θα ειδοποιηθείτε μέσω τηλεφωνήματος ή/και SMS* και θα λάβετε έναν 16-ψήφιο κωδικό έναρξης εκπαίδευσης (ΕΝ) τον οποίο θα δώσετε στον επιλεγμένο Φορέα Εκπαίδευσης για να εγγραφείτε σε αυτόν.
3. Σε περίπτωση που χάσω τον κωδικό μου, μπορώ να τον μάθω ξανά;
Ναι. Θα τηλεφωνήσετε στο Help Desk (801–11–80200) και θα δώσετε τα στοιχεία σας ζητώντας να σας ενημερώσουν για τον κωδικό. Μετά από λίγη ώρα, ο κωδικός θα σταλεί ξανά σε SMS. Αν δεν έχετε δηλώσει κινητό, θα επικοινωνήσει μετά από λίγο το Help Desk μαζί σας σε κάποιο σταθερό τηλέφωνο για να σας ενημερώσει.
4. Σε περίπτωση που δεν έχω δηλώσει σταθερό ή κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας, πώς μπορώ να ενημερωθώ;
Θα τηλεφωνήσετε στο Help Desk (801–11–80200) και θα δώσετε τα στοιχεία σας, ζητώντας να καταγραφούν οι αριθμοί τηλεφώνου σας.
5. Σε περίπτωση που δύο αδέλφια είναι και οι δύο μαθητές Γυμνασίου δικαιούνται και οι δύο γονείς / κηδεμόνες να συμμετάσχουν στη δράση;
Ναι. Για παράδειγμα, ο πατέρας δηλώνει συμμετοχή σαν δικαιούχος γονέας του ενός παιδιού ενώ η μητέρα δηλώνει συμμετοχή σαν δικαιούχος γονέας του άλλου.
6. Είμαι γονέας / κηδεμόνας μαθητή Γυμνασίου εγγεγραμμένου σε Ιδιωτικό Γυμνάσιο. Έχω δικαίωμα συμμετοχής στη δράση;
Ναι. Οι γονείς των μαθητών κάθε τύπου Γυμνασίου (δημόσια, ιδιωτικά, εκκλησιαστικά κλπ.) έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη δράση.
7. Μπορώ να συμμετάσχω στη δράση αν δεν έχω Η/Υ στο σπίτι μου;
Όχι. Απαραίτητη προϋπόθεση για την συμμετοχή στη δράση είναι ο δικαιούχος να έχει στο σπίτι Η/Υ (σταθερό ή φορητό) ΜΕ δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο.
8. Αν ο δικαιούχος δεν έχει καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο ο φορέας εκπαίδευσης μπορεί να του παρέχει δωρεάν dialup σύνδεση μέχρι την αγορά της ευρυζωνικής σύνδεσης;
Ναι, αν το επιθυμεί μπορεί να εγγραφει στο πρόγραμμα. Οι επιχορηγούμενες όμως νέες συνδέσεις πρέπει να είναι ευρυζωνικές (π.χ. ADSL, HSDPA).
9. Μέχρι πότε μπορώ να εκπαιδευτώ;
Οι εγγραφές στα εκπαιδευτικά προγράμματα θα γίνονται δεκτές μέχρι 15 Νοεμβρίου 2008. Η εκπαίδευση, οι εξετάσεις και η επιτυχημένη πιστοποίηση, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2008. Ωστόσο, σας προτρέπουμε να ξεκινήσετε την εκπαίδευση το συντομότερο δυνατό.
10. Είναι υποχρεωτική η κατ’ οίκον εκπαίδευση;
Ναι. Η κατ’ οίκον εκπαίδευση πρέπει να διαρκέσει τουλάχιστον πέντε (5) ώρες και να λάβει χώρα στην οικία του δικαιούχου.
11. Είναι υποχρεωτική η παρακολούθηση μαθημάτων εξ’ αποστάσεως;
Ναι. Η παρακολούθηση μαθημάτων εξ’ αποστάσεως είναι υποχρεωτική ενώ πρέπει να έχει διάρκεια τουλάχιστον 40 ωρών και να πραγματοποιηθεί υποχρεωτικά στην οικία του δικαιούχου μέσω του e-learning συστήματος του Φορέα Εκπαίδευσης.
12. Είναι υποχρεωτική η απόκτηση ευρυζωνικής σύνδεσης;
Όχι. Η απόκτηση ευρυζωνικής σύνδεσης στο διαδίκτυο είναι προαιρετική.
13. Αν επιλέξω να αποκτήσω ευρυζωνική σύνδεση, μπορώ να διαλέξω όποιον πάροχο επιθυμώ;
Όχι. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στους πάροχους που προσφέρονται από το συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης που έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα www.goneis.gr ο Φορέας Εκπαίδευσης στον οποίο σκοπεύετε να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας. Είναι απαραίτητο να ελέγξετε προσεχτικά τους όρους του πακέτου σύνδεσης που επιλέγετε, καθώς και όλες τις συνεπαγόμενες υποχρεώσεις σας.
14. Τι περιθώριο έχω για να επιλέξω ευρυζωνική σύνδεση και να κάνω την αντίστοιχη αίτηση για την απόκτηση;
Οι συνδέσεις που προσφέρονται μέσω της δράσης θα πρέπει να έχουν αποκτηθεί μέχρι την 31/10/2008 και ενεργοποιηθεί μέχρι την 28/11/2008.
15. Είναι υποχρεωτική η συμμετοχή σε εξετάσεις πιστοποίησης;
Όχι. Ο δικαιούχος γονέας μπορεί να συμμετάσχει σε εξετάσεις πιστοποίησης αν το επιθυμεί.
16. Μπορώ να εξεταστώ σε όποιες ενότητες πιστοποίησης επιθυμώ;
Ναι. Αν ο δικαιούχος γονέας επιλέξει να πάρει πιστοποίηση πρέπει να επιλέξει τουλάχιστον τρείς (3) ενότητες που προσφέρει ο Φορέας Εκπαίδευσης.
17. Ποιες είναι οι ενότητες στις οποίες θα εκπαιδευτώ εξ’ αποστάσεως και στις οποίες θα έχω δικαίωμα συμμετοχής σε εξετάσεις πιστοποίησης;
Ο Φορέας εκπαίδευσης θα προσφέρει πακέτα εκπαίδευσης για τουλάχιστον πέντε (5) από τις παρακάτω ενότητες:
Βασικές έννοιες της πληροφορικής,
Χρήση Η/Υ και Διαχείριση Αρχείων,
Επεξεργασία Κειμένου,
Υπολογιστικά Φύλλα,
Βάσεις δεδομένων,
Παρουσιάσεις,
Υπηρεσίες Διαδικτύου.
Μπορείτε να επιλέξετε τουλάχιστον τρείς (3) από τις παραπάνω ενότητες για να εξεταστείτε σε εξετάσεις πιστοποίησης.
18. Τι είναι ο Κωδικός Έναρξης Εκπαίδευσης (ΕΝ) και πως θα τον λάβω;
Ο Κωδικός Έναρξης Εκπαίδευσης (ΕΝ) είναι ένας 16-ψήφιος κωδικός τον οποίο θα λάβετε μέσω τηλεφωνήματος ή SMS μετά την κατάθεση της φόρμας εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο σχολείο και την καταγραφή της στο κεντρικό σύστημα. Στη συνέχεια θα δώσετε τον κωδικό ΕΝ στον Φορέα Εκπαίδευσης που θα επιλέξετε για να σας εκπαιδεύσει. Ο Κωδικός ΕΝ λειτουργεί σαν αποδεικτικό ότι η εγγραφή σας στον Φορέα έγινε με την συγκατάθεση σας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εγγραφή σε ένα και μόνο πρόγραμμα εκπαίδευσης.
19. Αν θέλω να αλλάξω πρόγραμμα εκπαίδευσης μπορώ;
Ναι. Μπορείτε να αλλάξετε πρόγραμμα εκπαίδευσης αρκεί να το δηλώσετε στον Φορέα Εκπαίδευσης πριν την πρώτη κατ’ οίκον επίσκεψη από τον εκπαιδευτή.
20. Τι είναι ο Κωδικός Ολοκλήρωσης Εκπαίδευσης (ΟΛ) και πως θα τον λάβω;
Ο Κωδικός Ολοκλήρωσης Εκπαίδευσης (ΟΛ) είναι ένας προσωπικός κωδικός (4-ψήφιο PIN) ο οποίος θα σας σταλεί μετά την εγγραφή σας σε κάποιο εκπαιδευτικό πακέτο του Φορέα Εκπαίδευσης. Θα τον δώσετε στον εκπαιδευτή που θα κάνει την κατ' οίκον εκπαίδευση ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ την ολοκλήρωση της. Σκοπός του Κωδικού ΟΛ είναι να βεβαιώσει ότι ολοκληρώσατε την διαδικασία της κατ' οίκον εκπαίδευσης.
21. Έχω λάβει τον Κωδικό Έναρξης Εκπαίδευσης. Πως μπορώ να ενημερωθώ για τα πακέτα εκπαίδευσης;
Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα διαθέσιμα πακέτα εκπαίδευσης στην περιοχή σας:
μέσω της ειδικής ιστοσελίδας του έργου για τα Εκπαιδευτικά Πακέτα,
μέσω τηλεφωνήματος στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών,(Help Desk) στο 801 – 11 – 80 200,
ή μέσω του Γυμνασίου του παιδιού σας
22. Τι γίνεται αν δεν ολοκληρώσω κάποιο από τα στάδια της εκπαίδευσης; Ο Φορέας Εκπαίδευσης χάνει την επιδότηση; Εγώ επιβαρύνομαι με κάποιο κόστος;
Αν δεν ολοκληρώσετε κάποιο από τα στάδια της εκπαίδευσης, ο Φορέας δεν δικαιούται την επιδότηση για την εκπαίδευσης σας. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει περίπτωση να σας ζητηθεί από τον Φορέα να πληρώσετε κάποια αποζημίωση. Ενημερωθείτε σχετικά πριν εγγραφείτε.
23. Τι γίνεται αν δηλώσω συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης και δεν επιτύχω; Ο Φορέας Εκπαίδευσης χάνει την επιδότηση; Εγώ επιβαρύνομαι με κάποιο κόστος;
Αν δηλώσετε συμμετοχή σε εξετάσεις πιστοποίησης και δεν επιτύχετε, ο Φορέας δεν δικαιούται την επιδότηση για την εξέταση σας. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει περίπτωση να σας ζητηθεί από τον Φορέα να καλύψετε μέρος ή όλο το ποσό για την εξέταση σας. Ενημερωθείτε σχετικά πριν δηλώσετε συμμετοχή.
24. Αν ο γονέας αποτύχει στις εξετάσεις πιστοποίησης πόσες φορές μπορεί να δώσει εξετάσεις;
Μπορεί να δώσει εξετάσεις πιστοποίησης όσες φορές επιθυμεί, σε συνεννόηση με το φορέα εκπαίδευσης. Ο φορέας εκπαίδευσης δικαιούται μόνο 200 ευρώ για μία εξέταση πιστοποίησης που αφορά τις 3 βασικές ενότητες πάνω στην πληροφορική εφόσον ο δικαιούχος γονέας / κηδεμόνας περάσει επιτυχώς τις εξετάσεις. Παραπάνω χρήματα για εξετάσεις δεν δίδονται στο φορέα εκπαίδευσης.
25. Τα χρήματα της επιδότησης θα τα πάρω εγώ για να τα δώσω στον Φορέα;
Όχι. Τα χρήματα δίδονται απευθείας στον Φορέα Εκπαίδευσης που σας προσφέρει δωρεάν την εκπαίδευση.
26. Θα πληρώσω κάποιο ποσό στον Φορέα Εκπαίδευσης για τις υπηρεσίες που θα μου παρέχει στα πλαίσια της δράσης;
Όχι. Ακόμα και αν ο Φορέας Εκπαίδευσης προσφέρει επιπλέον εκπαιδευτικές υπηρεσίες από αυτές που προβλέπει η δράση γονείς.gr, εφόσον αυτές είναι στο εγκεκριμένο πακέτο που έχει υποβάλλει, πρέπει να είναι δωρεάν.
την περίπτωση μη ολοκλήρωσης κάποιου σταδίου της εκπαίδευσης ή σε περίπτωση αποτυχίας σε εξετάσεις πιστοποίησης, μπορεί να επιβαρυνθείτε με κάποιο κόστος. Δείτε τις απαντήσεις στις αντίστοιχες ερωτήσεις.
Η δράση γονείς.gr συγχρηματοδοτείται κατά 20% από εθνικούς πόρους και κατά 80% από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ), μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας»
Copyright © 2008 EDET - All rights reserved

Δεν υπάρχουν σχόλια:

εχεις αμαξι?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΕΣ ΕΔΩ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ

καραιτινος ενας κασιωτης ηρωας

Η λίστα ιστολογίων μου



Ετικέτες

βοηθατε γιατι παμε για φουντο

Powered By Blogger