Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 6 Οκτωβρίου 2012

ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ της ΚΑΣΟΥ

Έως και 22 περιφερειακά αεροδρόμια ελπίζουν οι αρμοδιοι να δοθούν με συμβάσεις παραχώρησης σε ιδιώτες. μετά απο διεθνή διαγωνισμό που θα προκηρυχθεί έως το τέλος του χρόνου ,στόχος οι υποψήφιοι επενδύτες  να έχουν επιλεγεί μέχρι το τέλος του 2013...
εκτιμάται οτι θα  παραχωρηθούν σε ιδιώτες  13 έως 22 αεροδρόμια, δηλαδή όσα εμφανίζουν αυξημένη επιβατική κίνηση από το σύνολο των 37 περιφερειακών αερολιμένων της χώρας, συμπεριλαμβανομένων και των έντεκα αεροδρόμιων μεικτής χρήσης (πολιτικά και στρατιωτικά). Τα υπόλοιπα θα παραμείνουν στη δικαιοδοσία του Δημοσίου.

Το επενδυτικό ενδιαφέρον  μάλλον θα επικεντρωθεί κυρίως στα αεροδρόμια που συγκεντρώνουν επιβατική κίνηση άνω των 250.000 επιβατών ετησίως και δευτερευόντως σε εκείνα με ετήσια κίνηση τουλάχιστον 75.000 επιβατών. από τα 37 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας το 2011 διακινήθηκαν 19,3 εκατ. επιβάτες, αριθμός που αντιστοιχεί στο 50% της συνολικής αεροπορικής επιβατικής κίνησης στην Ελλάδα, ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης,διευκρινησε οτι η ιδιοκτησία των αεροδρομίων θα παραμείνει στο Δημόσιο, που θα συνεχίσει να ασκεί την εποπτεία και τον έλεγχό τους.
Η παραχώρηση θα γίνει για τουλάχιστον 30-35 χρόνια, με τη μέθοδο της ομαδοποίησης των αερολιμένων με βασικό κριτήριο το γεωγραφικό.και το ιδιο μέγεθος
θα καθοριστούν αρχικό εφάπαξ και ετήσιες πληρωμές αναλόγως των κερδών, ενώ οι παραχωρησιούχοι θα αναλάβουν και τις επενδύσεις σε υποδομές στα αεροδρόμια που αναμένεται να κυμανθούν μεταξύ 200 και 220 εκατομμυρίων ευρώ για την επόμενη τριετία.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ, συμπατριώτη μας Ι. Εμίρη, τα τέλη θα είναι ανταγωνιστικά και προκειμένου να διασφαλίζεται ότι δεν θα υπάρξουν υψηλές χρεώσεις θα εφαρμοστεί η μέθοδος dual-till, βάσει της οποίας θα καθοριστεί ένα συγκεκριμένο περιθώριο κέρδους .Τα αεροδρόμια που δεν θα προσελκύσουν επενδυτές θα παραμείνουν στο Δημόσιο και θα συσταθεί Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Αεροδρομίων.
εκτός παιχνιδιού θα μείνουν μάλλον τα αεροδρόμια της Σητεία  της Ικαρίας, της Πάρου, της Λέρου, της Μήλου, των Κυθήρων, της Νάξου, της Καλύμνου, της Αστυπάλαια  της Σύρου, του Καστελόριζου,  της Σκύρου και του νησιού μας Των οποίων η επιβατική κίνηση δεν αναμένεται να ξεπεράσει τους 300.000 επιβάτες για το 2013.
άντε τώρα περιμένουμε να δούμε πότε θα συσταθεί αυτή η ανώνυμη εταιρεία διαχείρισης που θα μας παραδώσει το νεο κτίριο που εχει καταντήσει ΑΝΕΚΔΟΤΟ με τα εκάστοτε εγκαίνια του /εάν βέβαια τώρα οι μελετητές πίστευαν οτι με την ακρίβεια των εισιτηρίων στα περιφερειακά αυτα αεροδρόμια θα ήταν δυνατόν να υπάρξει αυξανομένη επιβατική κίνηση ΜΑΛΛΟΝ ΕΔΩ ΙΣΧΎΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΤΟ ΑΥΤΟΙ ΠΕΤΟΎΝ ΣΤΑ ΣΥΝΕΦΑ υγ,
   ας ελπίσομε οτι ο πατριώτης μας θα βοηθήσει κάπως την υπόθεση                                            ΝΤΙΝΟΣ ΦΟΥΝΤΗΣ οκτωμβριος 2012
Δημοσίευση σχολίου

εχεις αμαξι?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΕΣ ΕΔΩ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ

καραιτινος ενας κασιωτης ηρωας

Η λίστα ιστολογίων μου

Ετικέτες

βοηθατε γιατι παμε για φουντο