Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

δικό μας καφές «ALENTI» ... ο Ελληνικός καφές

Πόσο μου αρέσει που Ελληνικές εταιρίες μικρές η μεγάλες έχουν αρχίσει και δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς. Έτσι στην προσπάθεια ανακάλυψης τέτοιων Ελληνικών εταιριών δοκίμασα τον ωραιότερο καφέ που είχα πιει, ποτέ μου, Ξέρετε που ? Στην Κάσο Σε αυτό το όμορφο νησί των Δωδεκανήσων πέρασα λίγες όμορφες στιγμές το καλοκαίρι και πίνοντας καφέ στα διάφορα μαγαζιά του νησιού ανακάλυψα ένα χαρμάνι που μου άρεσε πολύ , ρωτώντας τι είναι μου είπαν, ο καφές του ΝΙΚΗΤΑ. Δεν κατάλαβα τι εννοούσαν μέχρι που μου είπαν ότι ο ιδρυτής του καφέ ακούει στο όνομα Νικήτας. Δεν ξέρουμε πόσο μανιώδης φίλοι του καφέ είστε και κατά πόσο διατεθειμένοι να δοκιμάσετε νέες γεύσεις αλλά σας προτείνω ανεπιφύλακτα να δοκιμάσετε τον καφέ «ALENTI». Ο καφές αυτός είναι φρέσκος αλέθεται & παρασκευάζεται στην Κάσο και πωλείται σε ανταγωνιστικές τιμές από τους υπόλοιπους καφέδες. Το γεγονός πως είναι ποιοτικός, φθηνός και φρέσκος οδήγησε τους περισσότερους καφετζήδες του νησιού να τον προμηθεύονται και να τον σερβίρουν, εμείς ευχόμαστε να ξεπεράσει τα όρια του νησιού και να γίνει γνωστός σε όλη την Ελλάδα γιατί το αξίζει. Στην υγειά μας με καφέ «ALENTI»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

εχεις αμαξι?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΕΣ ΕΔΩ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ

καραιτινος ενας κασιωτης ηρωας

Η λίστα ιστολογίων μου



Ετικέτες

βοηθατε γιατι παμε για φουντο

Powered By Blogger