Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Η ωραία... κοιμωμένη!

Θυμάται και σχολιάζει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος. Ήταν όμορφη, αφημένη στην αγκαλιά του βυθού, εκατό περίπου μέτρα απόσταση από το εκκλησάκι του Αη Νικόλα, στη Μακρά της Κάσου. Σφουγγάρια και κοχύλια στόλιζαν το κορμί της και ο αμμώδης βυθός συντρόφευε τα όνειρά της... Την είχε εντοπίσει ένας φίλος μου, καθώς κολυμπούσε κοντά στη νοτιοανατολική ακτή της Μακράς. "Υπάρχει μια μεγάλη παλιά άγκυρα εδώ", μου είχε πει, αλλά δεν του έδωσα σημασία. Όταν όμως την είδα κι' εγώ, κατάλαβα πόσο δίκιο είχε! Καθώς την παρατηρούσα μέσα απ' το γυαλί της μάσκας, σχημάτισα την εντύπωση πως με περίμενε, πως δεν βρισκόταν τυχαία εκεί, πως το ξύπνημά της έμελλε να είναι το ίδιο αναπάντεχα εντυπωσιακό, όπως ήταν και η τραγική της απώλεια... Χρειάστηκε να περάσουν δύο σχεδόν μήνες, πλήρεις γραφειοκρατικών διαδικασιών, μέχρις ότου αποσπάσω την έγκριση των αρμοδίων Αρχών για την ανέλκυσή της. Του Υπολιμεναρχείου Καρπάθου, αφ' ενός, και της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων, αφ' ετέρου. Ευτυχώς της Υπηρεσίας αυτής προίστατο την εποχή εκείνη η κυρία Χατζηδάκη, η οποία είχε ευρύτητα πνεύματος και δεν έφερε προσκόμματα στην όλη διαδικασία. Πρόθεσή μου ήταν να προσφέρω την άγκυρα στον Δήμο Κάσου ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ RIB+SEA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

εχεις αμαξι?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΕΣ ΕΔΩ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ

καραιτινος ενας κασιωτης ηρωας

Η λίστα ιστολογίων μου



Ετικέτες

βοηθατε γιατι παμε για φουντο

Powered By Blogger