Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....



Ως νέο σχετικά μέλος, του χορευτικού του Συλλόγου των εν Ελλάδι Κασίων και εν όψη της νέας χρονιάς θα ήθελα να πω την άποψη μου, για ένα θέμα που σε πολλούς θα φανεί ασήμαντο, αλλά για μένα έχει σημασία!
Πριν συμμετάσχω σε αυτή την ομάδα, πίστευα ότι όλα είναι μια χαρά και υπάρχει βοήθεια από τα ενεργά μέλη του συλλόγου προς τα μέλη του χορευτικού.
Έκανα όμως λάθος!
Δεν θα μπω στη διαδικασία να σας αναφέρω την έλλειψη συνεννόησης που υπάρχει μεταξύ των ''κεφαλών" στα θέματα του χορευτικού, γιατί το αποτέλεσμα φάνηκε περίτρανα στην τελευταία παρουσία μας στο ΣΕΦ με τις υπέροχες στολές που όπως θα προσέξατε φορούσαν κάποιες από τις κοπέλες (αναφέρομαι στις καινούργιες στολές...ο θεός δηλαδή να τις κάνει στολές...που έγιναν μέσα σε 10 το πολύ ημέρες ενώ μια παραδοσιακή στολή χρειάζεται τουλάχιστον 1 χρόνο)!!!!
Εγώ θέλω να αναφερθώ στο σεβασμό που δεν υπάρχει απεναντί μας από συγκεκριμένα πρόσωπα που αποτελούν τους στηλοβάτες του συλλόγου...
Μετά το τέλος της περσινής εκδήλωσης για την ενσωμάτωση, παρεβρέθηκα και στην αποκριάτικη εκδήλωση του συλλόγου, όπου ο αγαπητός μας πρόεδρος στον λόγο που έβγαλε δεν έκανε ούτε μια αναφορά στο χορευτικό και δεν είπε ούτε ένα ευχαριστώ!
Μετά από λίγες μέρες πήρα στα χέρια μου τον "κασιώτη" οπού έκανε εκτενή αναφορά στις εκδηλώσεις αλλά πουθενά δεν υπήρχε η λέξη ευχαριστούμε τα παιδιά για την προσπάθειά τους!
Στον "κασιώτικο παλμό" ακριβώς το ίδιο....
Και φτάνω στο καλοκαίρι, στην Κάσο όπου ο "κασιώτικος παλμός" γιόρτασε τα 25 του χρόνια. Μαθαίνω λοιπόν ότι θέλουν άτομα από το χορευτικό για να βοηθήσουν στον μπουφέ! Εγώ προσωπικά δεν πήγα στην εκδήλωση αυτή!
Έρχεται λοιπόν σήμερα στα χέρια μου ο τελευταίος "κασιώτης" που αναφέρεται στην εκδήλωση αυτή αλλά και πάλι κανείς δεν ευχαριστεί τα μέλη του χορευτικού που πήγαν!
Αναρωτιέμαι λοιπόν εγώ....αξίζει τον κόπο....να μείνω στην ομάδα του χορευτικού όταν δεν με υπολογίζει κανείς? Όταν εκπροσωπώ τον σύλλογο στις εδηλώσεις και αυτός με αγνοεί? Όταν ξοδεύω τον ελεύθερο χρόνο μου για να πηγαίνω στις συναντήσεις και δεν ακούω ένα καλό λόγο? Που θέλω να προβάλω τον τόπο που μεγάλωσα και δεν έχω βοήθεια?
Αξίζει τον κόπο???
Ελπίζω να αντικρίσω κάτι διαφορετικό φέτος...

Υ.Γ. Με το κείμενο αυτό εκφράζω την προσωπική μου άποψη για το θέμα.
Ποθητή Κακομανώλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

εχεις αμαξι?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΔΕΣ ΕΔΩ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ

καραιτινος ενας κασιωτης ηρωας

Η λίστα ιστολογίων μου



Ετικέτες

βοηθατε γιατι παμε για φουντο

Powered By Blogger